מציאת אדריכלים בתל אביב שמתאימים לפרויקט שלך

עדיף לבנות נכון!מאשר לבנות פעמיים!

איש המקצוע אשר יתכנן את המבנה, בתהליך הבניה או השיפוץ, ישפיע על מספר דברים וחלקם עשויים להפתיע אותך. הוא ישפיע באופן טבעי על הנראות של המבנה, על העלויות של השינוי או הבניה וישפיע במידה רבה גם על מידת שביעות הרצון מהתהליך.

הליכה לקראת פרויקט שיפוץ או בניה צריכה להתבצע בעיניים פקוחות. כבר בתחילת הדרך יהיה עליך לחשוב מהן המטרות שלך, מהו סגנון העיצוב המועדף עליך וחשוב לא פחות, לקבוע את התקציב שעומד לרשותך. לאחר שברור לך באופן כללי מה נכון לך מבחינת סגנון החיים, אפשר להתפנות ולהסתכל על אדריכלים בתל אביב.

היכן אפשר למצוא אדריכלים בתל אביב

ישנם שלל אנשי מקצוע בתחום האדריכלות והעיצוב. חלקם מגיעים לתערוכות בניה, אחרים יקבלו המלצות מלקוחות (שיתכן שחבריך ישמחו להמליץ או שכניך) ולרבים היום ישנו אתר אינטרנט שישמש כתיק עבודות ולהיכרות ראשונית.

אתר האינטרנט שבו תיק העבודות של האדריכל הוא המקום הראשון שאפשר להתרשם מהיכולות שלו. אפשר להסתכל על אדריכלים רבים מתל אביב ולסנן אותם על פי הסגנון והניסיון שלהם. לעתים אפשר יהיה לקרוא על הגישה שלהם ולהתרשם מתפיסת העיצוב שלהם, מה שעוזר לקבל החלטה אם ליצור את הקשר הראשוני.

חשיבות השיחה הראשונה

המפגש הראשוני עם אדריכלים בתל אביב יהיה בשיחת הטלפון ובמפגש. הדרך הטובה ביותר לשמוע עוד פרטים על התהליך, לראות עוד עבודות שלא מופיעות באתר ולשמוע על הגישה של האדריכל היא להיפגש. אפשר להיפגש עם יותר מאדריכל אחד ולבחון עם מי הקשר הכי טוב. חשוב שהאדריכל יספר על עצמו, על העבודות שהוא ביצע והייחודיות שלו, אך חשוב גם שיהיה קשוב וינסה להבין אותך ומהם הרצונות שלך.

לאחר השיחה אפשר לקבל הצעת מחיר ולבדוק מה בדיוק היא כוללת ומה האדריכל עושה במהלך הפרויקט. ישנם אדריכלים שמבצעים את התכנון והפיקוח שהם מחויבים אליו וישנם אדריכלים שמספקים גם שירותי עיצוב פנים (בתשלום נוסף כמובן).

לבחור אדריכל שמתאים לפרויקט

בדרך כלל העבודה מתבצעת מול בעל מקצוע אחד. במידה ונבחר אדריכל לחוד ומעצב פנים לחוד, יש לעבוד מול שני אנשי המקצוע וכדאי לקבוע מראש מה התפקיד של כל אחד. ישנם בעלי מקצוע שבוחרים לעבוד בשיתוף פעולה ולהתייעץ ואחרים מעדיפים להגיש את התוכניות ולהימנע מתקשורת עם מתכננים נוספים (גם מעצב יכול לתכנן את הבית, רק הוא יתייחס למרכיבים שבתוכו ולא למבנה החיצוני).

בחירת האדריכל צריכה להתקבל בלב שלם. אפשר להמשיך לשאול שאלות, לראות עוד פרויקטים ואפילו לשוחח עם לקוחות שכבר עבדו עם בעל המקצוע כדי להתרשם על תהליך העבודה מולו. המרכז לאדריכלות מכיר היטב את סוגיית הבחירה וחשיבותה ומזמין אותך ליהנות מאנשי מקצוע מנוסים, מקצועיים ושישמחו להעמיד את הפרויקט והרצונות שלך במרכז הבמה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
073-3748080

צרו קשר ונחזור תוך פחות מ-24 שעות

המרכז לאדריכלות
המרכז לאדריכלות

המרכז לאדריכלות מתמחה בליווי תהליכים רגולטוריים בענף הבנייה ובכלל זה הוצאת היתר בנייה לווילות ובתים פרטיים, הוצאת היתרי בנייה לתוספות בנייה, הסדרה של חריגות בנייה בדיעבד ולמעשה ניהול כלל ההתקשרות מול הרשויות המקומיות וועדות התכנון והבנייה בכל הקשור להיתרי בנייה.

המרכז לאדריכלות פועל בישראל מזה 10 שנים, במהלכן פיתח המרכז מתודולוגיות עבודה מסודרות מול עשרות רשויות מקומיות בכל רחבי הארץ, ובהן העיריות הגדולות בישראל. למרכז צוות של מומחים המלווים את הלקוח משלב הייעוץ הראשוני, דרך שלב גיבוש הבקשה, הגשת הבקשה וניהול ההתקשרות מול הוועדה המקומית לתכנון ובנייה ברשות המקומית הרלוונטית וכלה בהגשת ערר על החלטות דחייה מצד הוועדה – כל מה שאתם צריכים בכדי להבטיח שבסופו של דבר יהיה בידיכם היתר הבנייה הנדרש לכם.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!