כך תכינו את המרזב לחורף

עדיף לבנות נכון!מאשר לבנות פעמיים!

סובלים מסתימות חוזרות ונשנות במרזב? אולי זה הזמן להשקיע בניקוי המרזב ותחזוקה של הגג, על מנת להימנע מהפתעות לא נעימות. מה תוכלו לעשות בעצמכם ולמה כדאי להזמין איש מקצוע לביצוע העבודה? כל התשובות.

צילום:freepik

הקפידו לנקות את הגג

לפני שאתם ממהרים לטפל במרזב עצמו, יש לנקות קודם את הלכלוך שהצטבר סביב פתח הניקוז של המצבר.

יש להשתמש במטאטא גדול ולהצטייד בשקית זבל גדולה על מנת לאסוף את כל הלכלוך שהצטבר, כאשר בדרך כלל מדובר בעלים, ענפים ולעיתים אף לשלשת יונים שמצאו את מקום הקבע שלהן על הגג שלכם.

שפכו מים חמים למרזב

מומלץ לשפוך מים חמים לפתח הניקוז של המרזב, על מנת לוודא שהם מתנקזים כמו שצריך עד לפתי הניקוז התחתון. במידה ואיזה שהוא חפץ גורם לסתימה, אולי הוא ישתחרר באמצעות שטף המים החמים.

ניקוי מרזבים מקצועי

במידה והניקיון שעשיתם לא עזר או שאתם לא מצליחים להתמודד כם כמות הלכלוך, זה הזמן להזמין חברה לתיקון מרזבים, שתוכל לבצע עבורכם ניקוי של המרזב, שטיפה שלו ואף פתיחת סתימה אם צריך.

במידה והמרזב סתום, בעל המקצוע יוכל להחדיר קפיץ ידני על מנת לשחרר את הסתימה. במידה ומדובר בסתימה מורכבת, יהיה צורך להזמין ביובית על מנת לפתוח אותה בלחץ מים.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
073-3748080

צרו קשר ונחזור תוך פחות מ-24 שעות

המרכז לאדריכלות
המרכז לאדריכלות

המרכז לאדריכלות מתמחה בליווי תהליכים רגולטוריים בענף הבנייה ובכלל זה הוצאת היתר בנייה לווילות ובתים פרטיים, הוצאת היתרי בנייה לתוספות בנייה, הסדרה של חריגות בנייה בדיעבד ולמעשה ניהול כלל ההתקשרות מול הרשויות המקומיות וועדות התכנון והבנייה בכל הקשור להיתרי בנייה.

המרכז לאדריכלות פועל בישראל מזה 10 שנים, במהלכן פיתח המרכז מתודולוגיות עבודה מסודרות מול עשרות רשויות מקומיות בכל רחבי הארץ, ובהן העיריות הגדולות בישראל. למרכז צוות של מומחים המלווים את הלקוח משלב הייעוץ הראשוני, דרך שלב גיבוש הבקשה, הגשת הבקשה וניהול ההתקשרות מול הוועדה המקומית לתכנון ובנייה ברשות המקומית הרלוונטית וכלה בהגשת ערר על החלטות דחייה מצד הוועדה – כל מה שאתם צריכים בכדי להבטיח שבסופו של דבר יהיה בידיכם היתר הבנייה הנדרש לכם.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!