כמה עולה אדריכל לבניית בית פרטי?

עדיף לבנות נכון!מאשר לבנות פעמיים!

 

כמה עולה אדריכל לבניית בית פרטי?אם תמיד חלמתם על בית פרטי שאתם בונים ומתכננים בדיוק לפי הצרכים והחלומות שלכם ואתם נמצאים רגע לפני הגשמת החלום, זהו הזמן לבדוק כמה עולה אדריכל לבניית בית פרטי וכאן תוכלו לקבל את כל המידע הנחוץ לכם בנושא!

מחיר הבנייה

תהליך בנייה של בית הוא תהליך ארוך ורווי לחצים ומתחים ויש לכך סיבות רבות, שמשתנות בין בעלי בית שונים ובתקופות שונות של החיים. אחת הסיבות הנפוצות לכך היא השינוי הדרסטי במצב הכלכלי של המשפחה, היות שמדובר על תהליך בעל עלויות גבוהות. סיבה נפוצה נוספת היא ההבנה, שמדובר על רכישה לכל החיים ולכן יש לחץ גדול לבנות אותו בהתאמה מושלמת לרצון והצרכים של בעליו, שיכולים להיות שונים בין בני זוג לדוגמה.

תרומתו של האדריכל

היות שכאמור, מדובר על תהליך בעל השפעה גדולה על חייהם של בעלי הבית, כאשר נכנס לתמונה איש מקצוע מנוסה, הוא יכול להוריד משמעותית את רמת המתח ולעזור לבעלי הבית לקבל החלטות מושכלות ותוך שיתוף פעולה מלא. כמובן, גם מבחינת המקצועיות, לאדריכל יש תרומה גדולה לתהליך של בניית בית, משום שהוא יכול להציע את ההצעות הטובות ביותר עבור בעלי הבית הן בזכות המקצועיות והן בזכות הניסיון שלו.

אז כמה עולה אדריכל לבניית בית פרטי?

לאחר שהבנו את החשיבות הכללית של אדריכל לתהליכי בנייה, זהו הזמן להבין כיצד מחושב השכר שלו, אבל לפני כן חשוב לציין, שהשכר של אדריכל עבור תהליך בנייה של בית פרטי הינו שונה מזה של בניית בניין מגורים, בניין משרדים, מבנה ציבורי או כל סוג אחר של מבנה ולכן אין טעם להשוואות בין סוגים שונים של מבנים!

אם כן, השכר הממוצע של אדריכל עבור תהליך של בניית בית פרטי נקבע, על פי רוב, לפי אחוזים מעלות הפרויקט כולו. כלומר, כאשר מבצעים חישוב של העלות הכוללת של הפרויקט, נהוג לשלם לאדריכל כ-8%-5%. ההבדלים נובעים בעיקר ממיקום הפרויקט, הוותק והמקצועיות של האדריכל ואופי הפרויקט. לדוגמה, כאשר מדובר על אדריכלות יוקרה, מן הסתם, העלויות יהיו גבוהות יותר.

תפקיד האדריכל בפועל

כדי שתוכלו להבין על מה בדיוק אתם משלמים כשאתם שוכרים את שירותיו של אדריכל, חשוב להבין מהו תפקידו בכוח מבחינת תהליך הבנייה של הבית שלכם. אם כן, תפקידו של האדריכל הוא לתכנן את העיצוב של הבית מבחינת תכולתו. כלומר, האדריכל ימליץ לכם, בתיאום עם מהנדס הבניין, על חלוקה נכונה של חדרי הבית, יעזור לכם לתכנן נכון את המטבח כדי שהוא יהיה יעיל ונוח וכדומה.

חשוב לציין, שניתן להיעזר באדריכל גם לטובת אדריכלות חוץ, בעזרתה תוכלו לתכנן את המראה של חזית הבית, הגינה שלו וכך הלאה. לאחר התכנון של החלק הפנימי והחלק החיצוני של הבית, הוא ידאג לאישורים הדרושים ולביצוע תקין של התוכניות.

 

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
073-3748080

צרו קשר ונחזור תוך פחות מ-24 שעות

המרכז לאדריכלות
המרכז לאדריכלות

המרכז לאדריכלות מתמחה בליווי תהליכים רגולטוריים בענף הבנייה ובכלל זה הוצאת היתר בנייה לווילות ובתים פרטיים, הוצאת היתרי בנייה לתוספות בנייה, הסדרה של חריגות בנייה בדיעבד ולמעשה ניהול כלל ההתקשרות מול הרשויות המקומיות וועדות התכנון והבנייה בכל הקשור להיתרי בנייה.

המרכז לאדריכלות פועל בישראל מזה 10 שנים, במהלכן פיתח המרכז מתודולוגיות עבודה מסודרות מול עשרות רשויות מקומיות בכל רחבי הארץ, ובהן העיריות הגדולות בישראל. למרכז צוות של מומחים המלווים את הלקוח משלב הייעוץ הראשוני, דרך שלב גיבוש הבקשה, הגשת הבקשה וניהול ההתקשרות מול הוועדה המקומית לתכנון ובנייה ברשות המקומית הרלוונטית וכלה בהגשת ערר על החלטות דחייה מצד הוועדה – כל מה שאתם צריכים בכדי להבטיח שבסופו של דבר יהיה בידיכם היתר הבנייה הנדרש לכם.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!