עיצוב וילות

עדיף לבנות נכון!מאשר לבנות פעמיים!

וילות בבסיס שלהן הן בית המשדר יוקרה, שפע, יצירתיות. תהליך של עיצוב וילות הוא זה שבעצם בסופו אנו נוכל להרגיש כי אנחנו חיים בבית שלנו, במקום שלנו ולהרגיש בנוח ובטוב. יש כל כך הרבה אלמנטים ומאפיינים המשתלבים בתהליך הזה, לכן אחת ולתמיד בחרנו לעשות לכם קצת סדר ולתאר לכם את השלבים בעיצוב וילה.

לפני שנתחיל חשוב לשים דגש ולהבין את ההבדל בין שיפוץ וילה או בניית וילה, תהליכים המחייבים גם אדריכל ומהנדס שילוו אותנו בפרויקט לעומת עיצוב וילות נטו, תהליך אשר מצריך מאיתנו מעצב או מעצבת פנים שאנחנו מתחברים אליו או אליה וסומכים עליה או עליו בעיניים עצומות. כן ניתן בעיצוב וילות לבצע שיפוץ או שינוי נקודתי כמו למשל החלפת ריצוף קיים לפרקט או להיפך, שדרוג חלל האמבטיה וכדומה.

זיהוי צרכים

החיים שלנו דינמיים ומשתנים כל הזמן. עד לפני שניה היינו זוג רווקים צעיר ופתאום יש לנו שלושה ילדים קטנים. הופ עברה תקופה והנה הילדים גדלו ושוב נשארנו לבדנו. הרעיון בעיצוב וילה הוא מצד אחד לבצע שינויים שמתאימים לצרכים הנוכחיים שלנו ומצד שני להבטיח כי השינוי יהיה גם לטווח הארוך.

עיצוב וילות – שלב איסוף המידע

מה יש לי כיום ומה הייתי רוצה שיהיה לי? זה הזמן לדמיין איך הייתם רוצים שהוילה שלכם תיראה.  לאחר שבחרתם מעצב או מעצבת פנים דרך המלצות או ראייה אישית שלכם, תתחילו ביחד לאסוף מידע מקצועי ורלוונטי שיסייע לכם ליצור תכנית עיצובית ייחודית לוילה שלכם. כל חלל בנפרד אך תוך התייחסות לעיצוב כאחיד, שלם והרמוני. זה הזמן לאסוף השראה, להסתכל באתרי אינטרנט וסרטונים העוסקים בתחום עיצוב וילות, לעשות מנוי זמני לירחון העוסק בעיצוב, להתרשם מוילות של אנשים שאתם מכירים ובקיצור לשאוב השראה.

שלב הפיתוח

כעת כל הרעיונות שלכם עוברים תהליך מחשבתי ממש. זה השלב שבו נעלה את הרעיונות הרלוונטיים לכדי תכנית מגובשת. שלב שבו היצירתיות מתחילה לרקום עור וגידים. תפקיד המעצב או המעצבת הוא להעביר את הרעיונות שגיבשתם ביחד לכדי תכנית עיצוב של ממש. זה הזמן בעצם ליישר קו.

יישום התכנון בתכניות עצמן

לאחר שעברתם עם המעצב או המעצבת על כל הפרטים וגובשה תכנית מסודרת ומקצועית (לרוב יש שינויים כאלה ואחרים וזה בסדר), מחדדים את הרעיונות ועוברים על הפרטים הקטנים. התכנית נכתבת במפרט מקצועי תוך הבנה לגבי הזמנים, העלויות, בחירת החומרים השונים ועוד. 

לאחר שהכל מאושר, במידת הצורך מעבירים את התכניות לעירייה ולגורמים נוספים כדי לקבל אישורים על היתרים. מעצב הפנים מבצע תכנון בפועל של התכניות האדריכליות.

לסיכום, תהליך עיצוב וילות הינו מורכב ודורש ניסיון, ידע מקצועי והמון סבלנות. אם אתם זקוקים לעזרה בתהליך, אנו יותר מנשמח לעזור לכם בכל מה שקשור לעיצוב הוילה שלכם. צרו איתנו קשר ונחזור אליכם במהרה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
073-3748080

צרו קשר ונחזור תוך פחות מ-24 שעות

המרכז לאדריכלות
המרכז לאדריכלות

המרכז לאדריכלות מתמחה בליווי תהליכים רגולטוריים בענף הבנייה ובכלל זה הוצאת היתר בנייה לווילות ובתים פרטיים, הוצאת היתרי בנייה לתוספות בנייה, הסדרה של חריגות בנייה בדיעבד ולמעשה ניהול כלל ההתקשרות מול הרשויות המקומיות וועדות התכנון והבנייה בכל הקשור להיתרי בנייה.

המרכז לאדריכלות פועל בישראל מזה 10 שנים, במהלכן פיתח המרכז מתודולוגיות עבודה מסודרות מול עשרות רשויות מקומיות בכל רחבי הארץ, ובהן העיריות הגדולות בישראל. למרכז צוות של מומחים המלווים את הלקוח משלב הייעוץ הראשוני, דרך שלב גיבוש הבקשה, הגשת הבקשה וניהול ההתקשרות מול הוועדה המקומית לתכנון ובנייה ברשות המקומית הרלוונטית וכלה בהגשת ערר על החלטות דחייה מצד הוועדה – כל מה שאתם צריכים בכדי להבטיח שבסופו של דבר יהיה בידיכם היתר הבנייה הנדרש לכם.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!