עיצוב ועיצוב פנים מודרני

עדיף לבנות נכון!מאשר לבנות פעמיים!

 

איך שלא נסובב את זה, סגנון העיצוב המודרני הוא ללא ספק סגנון העיצוב הפופולארי והמבוקש ביותר היום. כתבות מגזין, תיקי עבודות של מעצבי פנים, מפרטים של מבני יוקרה חדשים וכמובן בתים פרטיים, וילות ודירות רבות – בכל מקום אפשר לראות את סגנון העיצוב המודרני, שנחשב לסגנון העיצוב המועדף על רבים. אבל מה זה אומר בדיוק סגנון עיצוב מודרני והאם זהו סגנון העיצוב שמתאים לכם? על עיצוב פנים, ועל עיצוב בית מודרני תוכלו לקרוא ממש כאן בשורות הבאות.

 

אז מהו סגנון העיצוב המודרני?

התחום של עיצוב ועיצוב פנים מודרני הולכים ותופסים נפח הולך וגדל בקרב בעלי דירות, משרדים ובתי עסק ולא בכדי. סגנון העיצוב המודרני משקף בראש ובראשונים ערכים של אלגנטיות, יוקרה, קווים נקיים, תחכום, יעילות ואפילו עושר ושפע. בעלי וילות גדולות ויקרות נוטים להעדיף את סגנון העיצוב המודרני על פני סגנונות אחרים שאולי אפיינו את דור העשירים הישן. העיצוב המודרני מתבסס בעיקרו על מוטיבים מרכזיים שכוללים: גוונים בהירים, קווים מיושרים ונקיים, חללים גדולים ומרווחים, עומס עיצובי נמוך ומינימליזם בפריטי עיצוב. כשנכנסים למבנה המעוצב בסגנון העיצוב המודרני, אי אפשר להתבלבל – סגנון זה הוא מובהק מאוד וניתן לזהות אותו היישר מהמבט הראשון.

 

האם זהו סגנון העיצוב הנכון לכם?

אחרי שאמרנו את כל מה שאמרנו על עיצוב בכללי ועל עיצוב פנים מודרני בפרט, חשוב לזכור שאת הבית שלכם אתם לא רוצים לעצב על פי טרנדים או על פי כתבות מגזין. זה נכון שסגנון העיצוב המודרני הוא הסגנון הפופולארי ביותר והמבוקש ביותר וזה נכון שהוא מהווה את מסמר הערב בכל מהדורת מגזין עיצוב, אבל זה לא אומר שזהו גם סגנון העיצוב שמתאים לכם. בבחירת סגנון עיצוב, חשוב מאוד שתתחברו לאני הפנימי שלכם, למה שבאמת חשוב לכם בתוך תוככם. כך למשל, ייתכן שאתם מתחברים אל עצמכם בצורה הטובה ביותר דווקא כשאתם נמצאים בחלל שהאווירה בו היא מאוד כפרית, טבעית, עצית וקרובה לאדמה. במקרה כזה, אולי תוכלו לקבל המון מחמאות על העיצוב המודרני שעשיתם בביתכם, אבל אתם עצמכם לא תרגישו לעולם "בבית".

 

אפשר גם לשלב

אחת המגמות הבולטות בתחום של עיצוב ועיצוב פנים מודרני היא המגמה של שילוב סגנון העיצוב המודרני עם סגנונות עיצוב נוספים. שילוב זה מאפשר להכניס מוטיבים מודרניים בכל עיצוב וליצור אווירה שיכולה לענות גם על צרכים לסביבה כפרית, חמימה ואותנטית, אבל גם לצרכים מודרניים שקיימים אצל כל אחד מאיתנו. כך למשל, עיצוב כפרי מודרני או מודרני כפרי הוא עיצוב פופולארי מאוד, שמהווה נתח גדול מעולם עיצוב הפנים המודרני. את הדברים חשוב מאוד שתשקלו קודם כל בינכם ובין עצמכם, בראש שקט וללא השפעות חיצוניות ולאחר מכן גם בשיתוף עם מעצבת פנים מקצועית, שיודעת להציע לכם יכולות עיצוב בכל סגנון.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
073-3748080

צרו קשר ונחזור תוך פחות מ-24 שעות

המרכז לאדריכלות
המרכז לאדריכלות

המרכז לאדריכלות מתמחה בליווי תהליכים רגולטוריים בענף הבנייה ובכלל זה הוצאת היתר בנייה לווילות ובתים פרטיים, הוצאת היתרי בנייה לתוספות בנייה, הסדרה של חריגות בנייה בדיעבד ולמעשה ניהול כלל ההתקשרות מול הרשויות המקומיות וועדות התכנון והבנייה בכל הקשור להיתרי בנייה.

המרכז לאדריכלות פועל בישראל מזה 10 שנים, במהלכן פיתח המרכז מתודולוגיות עבודה מסודרות מול עשרות רשויות מקומיות בכל רחבי הארץ, ובהן העיריות הגדולות בישראל. למרכז צוות של מומחים המלווים את הלקוח משלב הייעוץ הראשוני, דרך שלב גיבוש הבקשה, הגשת הבקשה וניהול ההתקשרות מול הוועדה המקומית לתכנון ובנייה ברשות המקומית הרלוונטית וכלה בהגשת ערר על החלטות דחייה מצד הוועדה – כל מה שאתם צריכים בכדי להבטיח שבסופו של דבר יהיה בידיכם היתר הבנייה הנדרש לכם.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!