עיצוב פנים בתי יוקרה

עדיף לבנות נכון!מאשר לבנות פעמיים!

עיצוב פנים הוא עולם ומלואו. במהלכו מכניסים אלמנטים שונים לחלל כך שהם יהפכו אותו לנעים, יוקרתי ונוח. על מנת להצליח ליצור את בית היוקרה המושלם יש צורך בהבנה מעמיקה של כללי העיצוב, חשוב להקשיב לבני הבית שיחיו בו את חיי היום יום ולהיות עם אצבע על הדופק בכל הנוגע לטרנדים העכשוויים.

עיצוב פנים בתי יוקרה יתבצע על ידי אדריכלי או מעצבי פנים בעלי תעודה. תהליך העיצוב יכול לכלול פעולות שיפוץ מורכבות והוא יכול להסתכם בהלבשת החלל. ההחלטה האם לצאת לתהליך שיפוץ תלויה בבעלי הבית, בתקציב וכמובן, בנוחות האישית. במידה והבית במצב טוב ואין סיבה לעשות שינויים מבניים, בעל מקצוע מנוסה יוכל לשנות את המראה גם בלי להיכנס לתהליך מסובך.

מבנים בהם עיצוב יוקרה הוא העיצוב המתאים

ישנם סגנונות עיצוב רבים ואחת השאלות שיכולה לעלות כבר בתחילת הדרך היא איזה עיצוב מתאים לבית. התשובה לכך לא יכולה להיות חד משמעית והיא תלויה בעיקר בבעלים של הבית. עם זאת, ישנם מספר בתים בהם העיצוב היוקרתי יתאים יותר מאחרים.

דירות יוקרה

דירות אשר ממוקמות בבנייני יוקרה בהם יש לעתים חדר כושר פרטי, בריכה ועם נוף עוצר נשימה, יש להשלים את האווירה עם העיצוב המתאים. אלמנטים שמשדרים ניקיון, טכניקות מודרניות ושימוש בטקסטורות מתאימות, יעניקו לבית מראה שנעים לחיות ולארח בו.

בתי נופש

בתים אשר מיועדים להשכרה לתקופות קצרות יכולים להיות רווחים יותר תודות לעיצוב היוקרתי. אנשים בוחרים את מקום החופשה שלהם לאחר שביקרו באתר וכשהבית נראה מרשים, יותר אנשים שוכרים אותו והתוצאה היא מיקסום הנכס.

בתים גדולים

עיצוב בית גדול יהיה שונה מזה הקטן. כשישנו מרחב להסתובב בו אפשר להכניס אלמנטים מרשימים שמטרתם היא ליפות את החלל ולהעניק תחושה יוקרתית וייחודית. בתים בעלי סלון גדול, חדרי שינה רחבים, יעברו שינוי כשהם יעוצבו על פי כללי עיצוב היוקרה.

עיצוב פנים בתי יוקרה עם האדריכלים הנכונים

לאחר קבלת ההחלטה לעצב את הבית השלב הבא יהיה לבחור את בעל המקצוע המתאים לליווי התהליך. ישנם מספר דברים שכדאי לבחון לפני הכניסה לתהליך העיצוב. בתחילה יש לבדוק מהו הסגנון העיצוב של בעל המקצוע ולבחון אם העבודות שלו נוגעות ומדברות אליך. לרוב אפשר יהיה לראות באתר של האדריכל או המעצב תיק עבודות שמייצג את היכולות שלו. במידה ותיק העבודות מצא חן בעיניך, אפשר לשמוע ממנו ולהיפגש, פנים אל פנים.

בפגישה יש לשים לב לא רק לדברים הנאמרים על ידי בעל המקצוע אלא לחיבור בין הצדדים. יכול להיות שחשוב לך לגלות מעורבות בתהליך ויכול להיות שברצונך להגדיר את התקציב ולתת לאדריכל או למעצב לבצע את עבודתו. בכל מקרה, חשוב שתסכימו מראש על אופן העבודה. המרכז לאדריכלות ישמח לשמוע ממך ולהציע אדריכל אשר מתמחה בעיצוב בתי יוקרה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
073-3748080

צרו קשר ונחזור תוך פחות מ-24 שעות

המרכז לאדריכלות
המרכז לאדריכלות

המרכז לאדריכלות מתמחה בליווי תהליכים רגולטוריים בענף הבנייה ובכלל זה הוצאת היתר בנייה לווילות ובתים פרטיים, הוצאת היתרי בנייה לתוספות בנייה, הסדרה של חריגות בנייה בדיעבד ולמעשה ניהול כלל ההתקשרות מול הרשויות המקומיות וועדות התכנון והבנייה בכל הקשור להיתרי בנייה.

המרכז לאדריכלות פועל בישראל מזה 10 שנים, במהלכן פיתח המרכז מתודולוגיות עבודה מסודרות מול עשרות רשויות מקומיות בכל רחבי הארץ, ובהן העיריות הגדולות בישראל. למרכז צוות של מומחים המלווים את הלקוח משלב הייעוץ הראשוני, דרך שלב גיבוש הבקשה, הגשת הבקשה וניהול ההתקשרות מול הוועדה המקומית לתכנון ובנייה ברשות המקומית הרלוונטית וכלה בהגשת ערר על החלטות דחייה מצד הוועדה – כל מה שאתם צריכים בכדי להבטיח שבסופו של דבר יהיה בידיכם היתר הבנייה הנדרש לכם.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!