עיצוב פנים יוקרתי

עדיף לבנות נכון!מאשר לבנות פעמיים!

כשאנחנו נכנסים לבית או דירה המאופיינים בעיצוב יוקרתי, הרבה פעמים קשה לנו בכלל להכיל את מה שאנחנו רואים. זה מסוג הבתים האלה שאנחנו לא באמת רואים ביום יום שלנו. זה מתחיל בכניסה מרשימה, ממשיך בסלון יוקרתי עם איזה חיפוי בשילוב אבני ירושלים או קיר עץ מחוספס, עובר לרהיטים, לחלונות העץ שרואים רק בטוסקנה, דרך המרפסת עם פרגולת האלומיניום המעוצבת ועד בריכת השחיה.

אז מה בעצם מאפיין עיצוב פנים יוקרתי?

ובכן, יש לא מעט אלמנטים שאנחנו משלבים בתוך עיצוב פנים יוקרתי וזו הפכה למעשה להיות שיחת היום בקרב מעצבים, אדריכלים וכן גם אותם אנשים שהבית הוא הכל עבורם. זה כבר לא מתחיל ונגמר רק ב“מדינת תל אביב“ץ אותם בתים יוקרתיים פרוסים להם ברחבי הארץ והנה כמה מהמאפיינים הבולטים של אותן הדירות:

  1. חומרים ייחודיים – חומרים ייחודיים ואיכותיים הם המאפיין החשוב והבולט ביותר בעיצוב פנים יוקרתי. הרי יש הבדל מאוד גדול בין רצפת קרמיקה לבין שיש שכנראה שלא נראה בעוד בתים רבים. זו הייחודיות הזו, שיש רק אחד כזה. מקסימום שלושה. זה העץ המרשים הטבעי הגושני, הגימורים המיוחדים הוילון שנתפר בהתאמה אישית. שימוש בחומרים יוצאי דופן המשתלבים זה עם זה בהרמוניה הוא ללא ספק בין הדברים הכי חשובים בעיצוב פנים יוקרתי.
  2. רהיטים מעוצבים – הסטים נעלמו נגוזו להם מהעולם. עוד ועוד אפשר לראות כיצד מעצבי הפנים והאדריכלים שפועלם בא לידי ביטוי בשנות ה-2000 בוחרים לאסוף פיסים ולשלב אותם ביחד. כבר לא רוכשים ספריות ענק שמותאמות לקיר ביחד עם שולחן כתיבה לחלל העבודה, כבר אין חדרי שינה הנמכרים כסט, הכל חייב להשתלב זה עם זה בצורה הרמונית וליצירת אווירה מושלמת. אז אם ניקח את הסלון בתור הדוגמא הראשית נבין, כי שילוב בין 2 כורסאות, ספת שלונז ואפילו פוף ענק מעוצב ישתלב מושלם עם שולחן עץ מרהיב, שטיח עבודת יד ווילונות משי.
  3. תאורה- עיצוב פנים יוקרתי מושפע מאוד מהתאורה שאנחנו בוחרים. הדגש הוא על שילוב בין האור הטבעי לבין תאורה חמה ויוקרתית בערב. בכל חלל כדאי לבחור גוף תאורה מרכזי אחד ולשלב אותו עם גופים שקועים.
  4. פרטי אמנות – דבר נוסף שהופך את עיצוב הבית למיוחד ושונה הוא פיסים אמנותיים כמו פסלים, ציורים, פוסטרים ואלמנטים דקורטיביים נוספים שמייחדים את הבית הספציפי שלנו.

מעוניינים בעיצוב פנים יוקרתי? לא יודעים מאיפה להתחיל? אצלנו במרכז לאדריכלות תוכלו לקבל את כל הידע והכלים לעצב את ביתכם. אנו עובדים עם מעצבי הפנים והאדריכלים המובילים בישראל ודרכנו תוכלו להפוך את ביתכם לפשוט מדהים. מקצועיות, שקיפות, ניסיון וקשר ישיר עם הספקים הטובים בארץ באחריות. צרו איתנו קשר לייעוץ ומענה על כל השאלות ונשמח לקשר אתכם לבעלי המקצוע הנכונים.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
073-3748080

צרו קשר ונחזור תוך פחות מ-24 שעות

המרכז לאדריכלות
המרכז לאדריכלות

המרכז לאדריכלות מתמחה בליווי תהליכים רגולטוריים בענף הבנייה ובכלל זה הוצאת היתר בנייה לווילות ובתים פרטיים, הוצאת היתרי בנייה לתוספות בנייה, הסדרה של חריגות בנייה בדיעבד ולמעשה ניהול כלל ההתקשרות מול הרשויות המקומיות וועדות התכנון והבנייה בכל הקשור להיתרי בנייה.

המרכז לאדריכלות פועל בישראל מזה 10 שנים, במהלכן פיתח המרכז מתודולוגיות עבודה מסודרות מול עשרות רשויות מקומיות בכל רחבי הארץ, ובהן העיריות הגדולות בישראל. למרכז צוות של מומחים המלווים את הלקוח משלב הייעוץ הראשוני, דרך שלב גיבוש הבקשה, הגשת הבקשה וניהול ההתקשרות מול הוועדה המקומית לתכנון ובנייה ברשות המקומית הרלוונטית וכלה בהגשת ערר על החלטות דחייה מצד הוועדה – כל מה שאתם צריכים בכדי להבטיח שבסופו של דבר יהיה בידיכם היתר הבנייה הנדרש לכם.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!