עבודות זכוכית נפוצות ב 2023 – מה הם הטרנדים החדשים של השנה?

עדיף לבנות נכון!מאשר לבנות פעמיים!

בכל תחום הקשור כך או אחרת לעולם התכנון והעיצוב, אנחנו יכולים למצוא טרנדים שונים שעולים בתקופת זמן מסוימת וממלאים את החלל. חלקם נשארים איתנו והופכים לחלק בלתי נפרד מאופנות ומתהליכי עבודה סדירים, אחרים נעלמים עם הזמן ונשכחים. אך אלו שנשארים, הם בעלי משמעות רבה ויכולים לשנות את העיצוב של המבנה ולהפוך אותו להרבה יותר יפה, יעיל ושימושי.

דוגמא לכך אפשר למצוא, כאמור, בכל תחום שהוא, למשל בכל מה שקשור לנושא של עבודות זכוכית. מדי שנה אנחנו יכולים למצוא עיצובים ודוגמאות חדשות אשר מכניסות אלמנטים שלא הכרנו ויוצרים חלל הרבה יותר יפה ומעניין. במקרים מסוימים, הטרנדים של עבודות זכוכית נטמעים עמוק בעיצוב של המבנה, והופכים להיות חלק בלתי נפרד ממנו.

כל מי שעוסק בתחום של עבודות זכוכית ורוצה להציע ללקוחותיו חפצים ופריטים שונים לשימוש בבית או בעסק, חייב לדעת מה הם הטרנדים הבולטים בתקופות זמן שונות. כל מי שמתעניין ברכישת עבודות זכוכית, צריך גם הוא להכיר את הטרנדים בשביל לדעת מה אופנתי ומה לא, מה יכול להתאים למבנה שלו וכיצד הוא יכול לחדש אותו.

הטרנדים החדשים בעבודות זכוכית

בשנת 2023, כמו בכל שנה כמעט, אנחנו יכולים למצוא טרנדים חדשים בתחום של עבודות זכוכית. טרנדים אלו הפכו להיות חלק בלתי נפרד מקטלוגים של בעלי מקצוע בתחום, חברות וחנויות המשווקות מוצרי זכוכית שונים לבית ולעסק. הנה כמה דוגמאות לטרנדים בולטים בשנה זו.

דלתות הזזה מזכוכית – על פניו זה נשמע כמו טרנד ישן, אך אנחנו יכולים לראות חזרה של שימוש בדלתות הזזה מזכוכית מלאה, בין חללים שונים במבנה, בין אם זה בבתי מגורים ובין אם זה בבתי עסק ומסחר.

גוונים של מסגרות זכוכית – לצד מסגרות זכוכית המיועדות לפריטי אומנות או למתקנים שונים בבית, אפשר למצוא שימוש בחומרים גלם שונים עם גוונים בצבעים מותאמים למרחב ולחלל. זה יוצר שילובים מעניינים ומאפשר לייצר צבעוניות הרבה יותר ייחודית. כמו כן, השימוש בחומרים השונים, מאפשר במידה ניכרת לשמור יותר טוב על המסגרת.

ויטראזים – גם כאן אנחנו יכולים לראות חזרה לדברים מעט ישנים, ויחד עם זאת, שילוב של ויטראזים בעבודות זכוכית, יוצרות שילוב ייחודי ושונה ממה שהכרנו עד כה.

זכוכית חכמה – הטרנד הבולט ביותר וזה שכנראה ימשיך איתנו עוד שנים רבות, הוא שימוש באלמנטים של זכוכית חכמה. כלומר, שילוב של מערכת זכוכית במערכת בית חכם, בהתאם לכך שהזכוכית עצמה היא ייחודית. אפשר למצוא את השילובים האלה בחלונות, דלתות ומרכיבים אחרים בבית.

איך בוחרים את הטרנד הנכון?

בשביל לבחור את הטרנד הנכון, צריך לדעת את ההתאמות הנכונות בין הטרנד למבנה, ולראות כיצד הדברים משתלבים בצורה אופטימאלית, באופן שישרת אותנו פרקטית וכן מבחינת עיצוב המקום.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
073-3748080

צרו קשר ונחזור תוך פחות מ-24 שעות

המרכז לאדריכלות
המרכז לאדריכלות

המרכז לאדריכלות מתמחה בליווי תהליכים רגולטוריים בענף הבנייה ובכלל זה הוצאת היתר בנייה לווילות ובתים פרטיים, הוצאת היתרי בנייה לתוספות בנייה, הסדרה של חריגות בנייה בדיעבד ולמעשה ניהול כלל ההתקשרות מול הרשויות המקומיות וועדות התכנון והבנייה בכל הקשור להיתרי בנייה.

המרכז לאדריכלות פועל בישראל מזה 10 שנים, במהלכן פיתח המרכז מתודולוגיות עבודה מסודרות מול עשרות רשויות מקומיות בכל רחבי הארץ, ובהן העיריות הגדולות בישראל. למרכז צוות של מומחים המלווים את הלקוח משלב הייעוץ הראשוני, דרך שלב גיבוש הבקשה, הגשת הבקשה וניהול ההתקשרות מול הוועדה המקומית לתכנון ובנייה ברשות המקומית הרלוונטית וכלה בהגשת ערר על החלטות דחייה מצד הוועדה – כל מה שאתם צריכים בכדי להבטיח שבסופו של דבר יהיה בידיכם היתר הבנייה הנדרש לכם.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!