תכנון בית פרטי שתי קומות

עדיף לבנות נכון!מאשר לבנות פעמיים!

מזל טוב, קניתם מגרש ואתם בדרך לעזוב את העיר הגדולה ואת בניין המגורים בו גרתם עם שכנים רבים לטובת בית פרטי עם שקט, עם גינה ובלי שכנים שעושים רעש. כעת לאחר שרכשתם את המגרש אתם בודאי שמים לב כמה בירוקרטיה וכמה מסובכת מלאכת תכנון בית פרטי שתי קומות. סביב כל הנושא ישנה בירוקרטיה רבה, היתרים רבים אותם לצריך להגיש, ועדות כאלה ואחרות, שרטוטים ותכנונים של הבית, תיאום מול קבלנים ומול ספקים שונים כאשר כל אלה יוצרים כאב ראש אחד גדול מתמשך. לכן, על מנת לבצע תכנון נכון ויעיל עליכם להשתמש בשירותים של אדריכל שיעשה עבורכם את כל אותם דברים שלנו אין ידע ונסיון בהם. עבור האדריכל בכל המקרים אלו הם דברים יום יומיים, אשר אותם הוא חווה מאות ואלפי פעמים ועבורו זה כלל לא משוכה. כל שעלינו לעשות על מנת לתכנן את הבית הדו קומתי שלנו בוא לבחור את האדריכל הנכון שמתאים עבורנו ומשם כל הפרויקט ירוץ בצורה חלקה.

היתר בניה בתנאים

מהם היתרונות של תכנון בית פרטי שתי קומות?

ישנם יתרונות רבים לתכנון בית פרטי בעל שתי קומות כאשר בראש ובראשונה העובדה שאנו ממקסמים את השטח של הקומה הראשונה. בבית צמוד קרקע שיהיה בעל קומה אחת בלבד, נצטרך להכניס יותר חדרים ויותר אלמנטים על פני אותו תא שטח. אם אנו נצטרך להכניס את כל חדרי השינה, חדרי האמבטיה, המטבח והסלון בקומה אחת, כולם יצטרכו לשלם מחיר של מקום וכך כל האיזורים בבית יהיו קטנים יותר.

במידה ואנו פורשים את התכנון של הבית על פני שתי קומות, קומת הקרקע לצורך העניין תהיה סלון ומטבח רחבי ידיים בעוד בקומה השנייה נוכל למקם את חדרי השינה וחדרי האמבטיה שלנו. במצב שכזה הסלון שבקומת הקרקע יהיה הרבה יותר גדול ורחב ידיים מאשר בדוגמא הקודמת בה כל החדרים בקומת הקרקע. יתרון נוסף של בית בעל שתי קומות הוא הגינה. כאשר הבית הוא בעל שתי קומות אנו מנצלים בצורה מיטבית יותר את גודל המגרש, שכן הדבר מאפשר לנו לבנות בית עם גינה רחבת ידיים בדיוק כמו עם הסלון. כאשר כל חדרי הבית יהיו בקומה אחת, הדבר יגזול לנו שטח רב מאיזור הגינה וכפועל יוצא נקבל גינה קטנה יותר. כאשר אנט מתכננים את הבית שלנו חשוב מאוד לומר לאדריכל בדיוק מה אנחנו רוצים בתור התוצר הסופי לפרטי פרטים על מנת שהאדריכל יוכל ליצור עבורנו סקיצה ראשונית אשר איתה נעבוד. לאחר מכן נבצע שינויים בהתאם לעוד כל מיני צרכים שיצוצו או בהתאם לאישורי הבנייה שנקבל או לא נקבל במהלך תהליכי הבירוקטריה והיתרי הבנייה של הבית שלנו.

לפרטים נוספים ויצירת קשר עם אדריכל בהתאם לצרכים שלכם השאירו את הפרטים ונשמח לחזור אליכם.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
073-3748080

צרו קשר ונחזור תוך פחות מ-24 שעות

המרכז לאדריכלות
המרכז לאדריכלות

המרכז לאדריכלות מתמחה בליווי תהליכים רגולטוריים בענף הבנייה ובכלל זה הוצאת היתר בנייה לווילות ובתים פרטיים, הוצאת היתרי בנייה לתוספות בנייה, הסדרה של חריגות בנייה בדיעבד ולמעשה ניהול כלל ההתקשרות מול הרשויות המקומיות וועדות התכנון והבנייה בכל הקשור להיתרי בנייה.

המרכז לאדריכלות פועל בישראל מזה 10 שנים, במהלכן פיתח המרכז מתודולוגיות עבודה מסודרות מול עשרות רשויות מקומיות בכל רחבי הארץ, ובהן העיריות הגדולות בישראל. למרכז צוות של מומחים המלווים את הלקוח משלב הייעוץ הראשוני, דרך שלב גיבוש הבקשה, הגשת הבקשה וניהול ההתקשרות מול הוועדה המקומית לתכנון ובנייה ברשות המקומית הרלוונטית וכלה בהגשת ערר על החלטות דחייה מצד הוועדה – כל מה שאתם צריכים בכדי להבטיח שבסופו של דבר יהיה בידיכם היתר הבנייה הנדרש לכם.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!