הסדרת חריגות בנייה

עדיף לבנות נכון!מאשר לבנות פעמיים!

 

הסדרת חריגות בנייה

במקרים רבים חריגות בנייה נעשות במודע אך לעיתים הן נעשות בטעות תוך כדי הבנייה. העובדה שחריגות בנייה נעשות בטעות לא מקל על הנושא ועדיין אותן חריגות הן מחוץ לחוק ואנו נאלצים לתת עליהן את הדין. חריגות בנייה יכולות להיות בכל מקום למעשה כך שאנו נראה חריגות בנייה בנחלות וחריגות בנייה כחלק מדירות בין אם מדובר בפיצול דירות, ובין אם מדובר אך ורק בסגירה של המרפסת בבית שלנו או בניית מחסן בחצר בבית פרטי. לאותן חריגות ניתן לבצע הסדרת חריגות בנייה ולקבל עליהן היתר בדיעבד, תהליך שאנחנו במרכז לאדריכלות יכולים להוביל בשבילכם במקצוענות רבה תוך נסיון רב בנושא המקרקעין והיתרי הבנייה.

 

מהי חריגת בנייה?

חריגת בנייה היא למעשה כל בנייה או שינוי שנעשה בנכס או בשימוש שלו מבלי לקבל על כך היתר. אם ברצוננו לבצע שינוי בבית שלנו כמו למשל לבנות פרגולה במרפסת, בחצר או בגג אנו נצטרך להגיש מראש תוכניות של הבניה ולקבל על כל היתר. כך גם במידה ואנו רוצים לבצע שינויים בבית שלנו, להוסיף קומה בבית פרטי, לבנות יחידת דיור או להרוס ולבנות בניין מחדש עם יותר קומות למשל. בנוסף, גם שינוי ייעוד של הנכס חייב בהיתר מראש כך למשל אם נרצה להפוך דירה ממגורים למטרות מסחר עלינו לבקש על כך אישור מראש. כל אחת מן הפעולות הללו ועוד, שבוצעו ללא אישור יהיו בגדר חריגה.

 

 

כיצד ניתן לבצע הסדרת חריגות בנייה?

ניתן לבצע הסדרת חריגות בנייה בהתאם להחלטה 66 שגם מאפשרת סגירה של התיק הפלילי שנפתח לכם בעקבות אותה חריגת בנייה. אם בעבר הייתם צריכים להרוס לגמרי את הבנייה שבגינה הוגשה התביעה נגדכם, אזי שכיום תוכלו להכשיר את החריגה בדיעבד ולקבל עליה אישור רטרואקטיבית. על מנת לקבל את האישור תצטרכו גם לשלם קנס וכמובן גם לבצע את כל תהליך הרישום בצורה מוסדרת כפי שהייתם צריכים לעשות קודם לכן. על מנת להימנע מתהליך שכזה כל שעליכם לעשות בטרם תחילת הבנייה הוא הגשה תוכניות מסודרת לקבלת היתר בנייה. את זה תוכלו לעשות בעזרת המרכז לאדריכלות שמתמחים בהגשת היתרי בניה ברשויות השונות.

 

מה המחיר של הסדרת חריגות בנייה?

המחיר של הסדרת חריגות בנייה שונה בין פרויקט לפרויקט וכמובן שהעלות נגזרת באופן ישיר ע״פ ההערכה שלנו כמה מורכב הפרויקט ומה יהיה אורך ההסדרה שלו מול הרשויות שכן הסדרה של חריגת בנייה כמו פרגולה תהיה פחות מורכבת למשל מהסדרת חריגה של יחידת דיור או קומה שלמה שנבנו ללא היתר. ככלל טווח המחירים של הסדרת חריגות וקבלת היתר בדיעבד נעה בין 8000 ש״ח ויכולה להגיע גם עד 50 אלף ש״ח בהתאם לגודל הפרויקט וכמות שעות העבודה אותן יצטרך האדריכל להשקיע.

 

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
073-3748080

צרו קשר ונחזור תוך פחות מ-24 שעות

המרכז לאדריכלות
המרכז לאדריכלות

המרכז לאדריכלות מתמחה בליווי תהליכים רגולטוריים בענף הבנייה ובכלל זה הוצאת היתר בנייה לווילות ובתים פרטיים, הוצאת היתרי בנייה לתוספות בנייה, הסדרה של חריגות בנייה בדיעבד ולמעשה ניהול כלל ההתקשרות מול הרשויות המקומיות וועדות התכנון והבנייה בכל הקשור להיתרי בנייה.

המרכז לאדריכלות פועל בישראל מזה 10 שנים, במהלכן פיתח המרכז מתודולוגיות עבודה מסודרות מול עשרות רשויות מקומיות בכל רחבי הארץ, ובהן העיריות הגדולות בישראל. למרכז צוות של מומחים המלווים את הלקוח משלב הייעוץ הראשוני, דרך שלב גיבוש הבקשה, הגשת הבקשה וניהול ההתקשרות מול הוועדה המקומית לתכנון ובנייה ברשות המקומית הרלוונטית וכלה בהגשת ערר על החלטות דחייה מצד הוועדה – כל מה שאתם צריכים בכדי להבטיח שבסופו של דבר יהיה בידיכם היתר הבנייה הנדרש לכם.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!