כיצד לבחור אביזרי שער הזזה?

עדיף לבנות נכון!מאשר לבנות פעמיים!

צילום freepik

אנשים רבים שמחליטים לייצר שערי הזזה בעצמם או באמצעות מומחים בתחום זה שואלים את עצמם את השאלה: כיצד לבחור אביזרי שערי הזזה? כדאי לזכור ששערי הזזה הם ללא ספק המערכות הנוחות והאמינות ביותר לפתיחה ולסגירת המוסך. מנגנונים אלה מאופיינים בעמידות בלאי גבוהה, ארגונומיה ועמידות. בשלב הבחירה הראשוני, עליך להכיר היטב את הכלול בערכת האבזור הסטנדרטית לשערי הזזה.

אין לך מנוע חשמלי על השער? כאן תמצא 3 סיבות על התקנה מנוע עבור שער שלך.

ערכה זו כוללת את הרכיבים הבאים:

 

עגלות רולר. קרונות מחוברים לתשתית, ובגללם מובטחת תנועת עלה הדלת;

להנחות. אלמנט זה הוא מעקה מתכת המרותך לרשת בתחתיתו. המדריך מונח על כרכרות הגלגלים ומשמש למניעת ירידת השער מהגלגלים;

שמירה על גלילים. הם מחוברים לחלקו העליון של העמוד, בקרבת הקרונות ונועדו להחזיק את רשת המבנה בכיוון אנכי;

רולר מסורבל. אלמנט זה מיועד לפריקה ותיקון לתופס. הגלגלת מותקנת על המדריך, והתופס מותקן בעמוד הפתיחה;

תקעים. בכל קבוצה של אביזרי שערי הזזה, חייבים להיות תקעים לפרופיל המדריך. בשל אלמנטים אלה מובטחת הגנה על אלמנטים המסילה מפני שלג, לכלוך ומים וכן אורך חיים תפעולי ארוך של המבנה כולו.

יש אנשים שמאמינים שמספיק להחזיק גלגלים ושמירה על גלגלים במהלך ייצור שערים הזזה, וכך לחסוך כסף. עם זאת, הם טועים מיסודם. ראשית, סט שלם שכזה לא יאפשר למבנה שהוקם לשרת זמן רב וללא בעיות, ושנית, יצרנים מוכרים רכיבים אלה בנפרד בעלות גבוהה יותר ולא ניתן יהיה לחסוך. לכן, האפשרות הטובה ביותר תהיה לקנות סט שלם. לפני שתבחר את האבזור האופטימלי לדלתות המוסך שלך, עליך לבצע כמה חישובים לגבי הדלתות שלך. בהתאם לחומר העלה ומידותיו, ניתן לחשב את משקל הדלת.

 

אם השער שלך עשוי קרטון גלי או חיפוי ומשקלם אינו עולה על 400 ק"ג, תוכל לרכוש כל סט אביזרים. במקרים שבהם אתה הבעלים של מערכת דלתות מוסך הזזה הכוללת אלמנטים מבניים מזויפים, עליך לרכוש אביזרים מחוזקים. כרגע, השוק האוקראיני מיוצג על ידי אביזרים של יצרנים שונים מרחבי העולם, כולל מקומי. לא בכל המקרים ניתן להסיק לגבי איכות המוצרים המוצעים, תלוי בארץ המוצא. לכן אנו ממליצים להכיר את הסימנים האופייניים לאוזניות איכותיות והם כדלקמן:

 

המדריכים סימטריים;

הגלילים משתמשים בפלדה מגולוונת עמידה;

המסבים חלקים לחלוטין;

כל הרכיבים מורכבים במדויק.

עכשיו אתה יודע מה הקריטריונים שאתה צריך להיות מונחה על ידי בחירת אביזרי שערי הזזה ואתה יכול לבחור בעצמך את הגרסה האופטימלית ביותר של המוצר המוגמר.

הכתבה נכתבה בשתוף פעולה עם חברת metal-workshop

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
073-3748080

צרו קשר ונחזור תוך פחות מ-24 שעות

המרכז לאדריכלות
המרכז לאדריכלות

המרכז לאדריכלות מתמחה בליווי תהליכים רגולטוריים בענף הבנייה ובכלל זה הוצאת היתר בנייה לווילות ובתים פרטיים, הוצאת היתרי בנייה לתוספות בנייה, הסדרה של חריגות בנייה בדיעבד ולמעשה ניהול כלל ההתקשרות מול הרשויות המקומיות וועדות התכנון והבנייה בכל הקשור להיתרי בנייה.

המרכז לאדריכלות פועל בישראל מזה 10 שנים, במהלכן פיתח המרכז מתודולוגיות עבודה מסודרות מול עשרות רשויות מקומיות בכל רחבי הארץ, ובהן העיריות הגדולות בישראל. למרכז צוות של מומחים המלווים את הלקוח משלב הייעוץ הראשוני, דרך שלב גיבוש הבקשה, הגשת הבקשה וניהול ההתקשרות מול הוועדה המקומית לתכנון ובנייה ברשות המקומית הרלוונטית וכלה בהגשת ערר על החלטות דחייה מצד הוועדה – כל מה שאתם צריכים בכדי להבטיח שבסופו של דבר יהיה בידיכם היתר הבנייה הנדרש לכם.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!