מתי צריך להזמין מומחה לאיתור נזילות?

עדיף לבנות נכון!מאשר לבנות פעמיים!

יש נזקים שאם לא מטפלים בהם באופן מיידי, שום דבר כביכול לא קורה ואפשר לדחות את התיקון שלהם. לעומת זאת, יש מפגעים שאם לא מטפלים בהם בזמן ובתשומת לב קפדנית, הם רק מחמירים. אחד מהם זו נזילה. נזילות יכולות להיגרם ממגוון רחב של סיבות. כשיש בעיות איטום בגג או בין הרצפה לבין הקירות. נזילה יכולה גם להיגרם כתוצאה מבלאי טבעי של הצנרת או כאשר אחד מהכלים הסניטריים בחדר האמבטיה או המטבח נפגע. השאלה היא מתי צריך לפנות לבצע מקצוע ומתי אפשר לפתור את בעיה בעצמנו.

 

ההבדל בין נזילה גלויה לבין נזילה סמויה

נזילה גלויה היא נזילה שאנחנו רואים אותה ומבינים מאיפה היא מגיעה ומה המסלול שהיא עושה, פחות או יותר. למשל, נזילה גלויה יכולה להיות נזילה מהברז או נזילה מהשירותים למשל. נזילה כזו, אנחנו יכולים לנסות לפתור בעצמנו, זאת במידה ואנחנו יודעים איזה חלק צריך להחליף ואיך לטפל בבעיה כדי למנוע חזרה שלה. לעומת זאת, נזילה שהיא סמויה היא נזילה שאנחנו לא יכולים לראות אותה בעיניים שלנו. הרי הצנרת נמצאת ממש בתוך הקירות או מתחת לרצפה ולכן איתור נזילה מסוג זה יכולה להיעשות אך ורק על ידי מומחה לאיתור נזילות.

 

כיצד מאתרים נזילה סמויה?

נזילה סמויה יכולה להיעשות באמצעות שילוב בין הידע המקצועי של מאתר הנזילות לבין ציוד מתקדם. את הציוד והמכשור בוחרים בהתאם לאזור של הנזילה. למשל, אם מדובר בנזילה בתוך בית פרטי או דירה, לרוב יעשה המומחה שימוש במצלמה תרמית. מצלמה זו פעולת באמצעות אנרגיית אינפרא אדום. כדי לאתר את הנזילה, על המומחה להזרים מים חמים לברזים בבית. המצלמה מתחילה לצלם אזורים שונים ולזהות את הפרשי הטמפרטורה. ברגע שמומחה לאיתור נזילות רואה שיש הבדלים בצבעים באזורים מסוימים, הוא יכול להבין שזה המיקום של הנזילה. כמובן שיש עוד כל מיני טכנולוגיות ומכשירים לאיתור נזילות באזורים יותר מורכבים כמו מפעלים, חצרות של בתים ועוד.

 

דגשים חשובים הקשורים לאיתור נזילות

  • אם זיהיתם נזילה של מים או סימנים של נזילה כמו רטיבות, לחות על הקירות, שינוי גוון הקיר או הרצפה, הזמינו מומחה לאיתור נזילות ואל תחכו עם זה. ככל שהמים חודרים למשך זמן רב יותר, הנזק הופך חמור יותר ומקשה על התיקון וכמובן גם מייקר אותו.
  • לפני שאתם מזמינים מומחה לאיתור נזילות בדקו את הניסיון שלו, רמת המומחיות שלו בתחום, הכלים והאמצעים בהם הוא שימוש וכמובן האם הוא גם מאתר את הנזילה, אך גם מתקן אותה.
  • שימו לב שאתם מקבלים אחריות על התיקון, על החלקים ועל השירות של בעל המקצוע.

 

זקוקים למומחה לאיתור נזילות? באיתור ברור המומחים שלנו מוצאים כל נזילה ומתחייבים לשירות מקצועי, יעיל תוך שימוש בציוד המתקדם ביותר לאיתור נזילות ללא פשרות. אנו מבינים כי כל נזילה ולו הפשוטה ביותר יכולה להוביל לנזקים של ממש ולכן אין אנו מקלים ראש בתהליך. כל שנותר לכם הוא ליצור איתנו קשר ונשמח לחזור אליכם במהירות ולספק לכם שירות במחיר הוגן המלווה באחריות מלאה.

 

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
073-3748080

צרו קשר ונחזור תוך פחות מ-24 שעות

המרכז לאדריכלות
המרכז לאדריכלות

המרכז לאדריכלות מתמחה בליווי תהליכים רגולטוריים בענף הבנייה ובכלל זה הוצאת היתר בנייה לווילות ובתים פרטיים, הוצאת היתרי בנייה לתוספות בנייה, הסדרה של חריגות בנייה בדיעבד ולמעשה ניהול כלל ההתקשרות מול הרשויות המקומיות וועדות התכנון והבנייה בכל הקשור להיתרי בנייה.

המרכז לאדריכלות פועל בישראל מזה 10 שנים, במהלכן פיתח המרכז מתודולוגיות עבודה מסודרות מול עשרות רשויות מקומיות בכל רחבי הארץ, ובהן העיריות הגדולות בישראל. למרכז צוות של מומחים המלווים את הלקוח משלב הייעוץ הראשוני, דרך שלב גיבוש הבקשה, הגשת הבקשה וניהול ההתקשרות מול הוועדה המקומית לתכנון ובנייה ברשות המקומית הרלוונטית וכלה בהגשת ערר על החלטות דחייה מצד הוועדה – כל מה שאתם צריכים בכדי להבטיח שבסופו של דבר יהיה בידיכם היתר הבנייה הנדרש לכם.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!