על המורכבות של פינוי דירה מירושה

עדיף לבנות נכון!מאשר לבנות פעמיים!

חיים שלמים אנחנו מעבירים בבית מסוים, רובנו מקסימום בשני בתים. מנתונים עולה שזה הממוצע. ילדים בישראל גדלים בבית אחד, מקסימום שניים עד שהם עוזבים אותו, עד שהם מסיימים את התיכון, הצבא, התואר הראשון, מוצאים זוגיות ועוברים לבית או דירה משלהם. חיים שלמים אנחנו חיים עם אבא ואמא או בשני בתים מפוצלים בעקבות פרידה, חיים שלמים אנחנו צוברים חוויות משפחתיות, אוכלים ארוחות, מארחים את הקרובים לנו. עשרות שנים אנחנו מתכרבלים עם אמא ואבא על הספה בסלון, בונים פאזלים ולגו, לומדים רמיקוב ומשחק הזיכרון, משחקים במחבואים, תופסת ומשחק הכסאות. עשרות שנים אנחנו מבשלים ואופים במטבח, קוראים ספרים, מכינים שיעורי בית ולומדים למבחנים. השנים עוברות וגם גם אנחנו. עוברים. פורסים כנפים, עפים מהקן.

 

לכל התחלה יש סוף וכל סוף הוא התחלה חדשה

אחרי עשרות שנים אנחנו מוצאים זוגיות. יוצאים מהבית. חלקנו מתחתנים חלקנו גם לא. ההורים שלנו הופכים להיות סבא וסבתא והחיים שהעברנו באותו בית נשארים בתוך האלבומים, בתוך התמונות. הופכים לזיכרון. ההורים שלנו יוצאים לגמלאות, ממשיכים את החיים. חלקם פעילים יותר חלקם פחות. חלקם זוכים לחיות בבריאות וחוסן, חלקם סובלים יותר. מה שכן, הם תמיד היו ותמיד יהיו ההורים שלנו. ברגע אחד הכל נקטע. הצפוי או הבלתי צפוי מגיע. הפחד ממה שעלול לקרות הופך למציאות ואותו בית, אותם הורים כבר לא מה שהם היו. מגיע הרגע שבו אנחנו צריכים להכיל את כל הרגשות הללו שצפים ושזה קורה, זה לא פשוט. לרוב זה מוביל לכך שנקבל במתנה את הבית בו גדלנו. קוראים לזה ירושה. אחד התהליכים הכי מורכבים שנצטרך להתמודד איתם אחרי הפרידה נקרא פינוי דירות מירושה.

 

למגורים למכירה או להשכרה צריך לפנות

בין אם החלטתם לחלק את הנכס בין כמה אחים ולמכור אותו, בין אם הנכס שקיבלתם בירושה יעבור לשכירות ובין אם מישהו מהמשפחה שלכם או אתם בעצמכם עוברים לדירה הזו, מדובר בתהליך מורכב. הוא מורכב לא רק מבחינת הפינוי עצמו, שכן כמו שתיארנו קודם לכן, זה בית שיש בו חיים שלמים של זכרונות, הוא מורכב משום שהוא מציף רבים מאיתנו בהמון רגשות. רגשות של געגועים, רגשות של עצב ושמחה, רגשות של התרגשות. כל אחד לוקח את זה אחרת. במקביל זה גם תהליך שלוקח המון אבל המון זמן. בבית הזה יש מצעים ומגבות, יש תיקים ומזוודות, יש בו אינספור אלבומים וזכרונות. יש בו כלים ואולי גם תכשיטים, יש בו מסמכים שהצטברו שנים על גבי שנים. יש בו הרבה אבק. אז מה עושים? אחד הפתרונות או השירותים שבהחלט יכולים לעזור ולהקל בשלב כזה שלה חיים שלנו נקרא פינוי ירושות. יש חברות שזה פשוט מה שהן עושות. שולחות נציג אחד או שניים, תלוי במורכבות הפינוי ובגודל הדירה או הבית. אחרי סינון ראשוני, כלומר אחרי שלקחתם את החפצים שאתם לא רוצים להעביר לאף אחד, צוות החברה יבצע עבורכם את המלאכה הקשה עם המון הכלה, אמפתיה והתחשבות. הם ימיינו, יסדרו, יעבירו לתרומה ואפילו ירכשו מכם חלק מהדברים.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
073-3748080

צרו קשר ונחזור תוך פחות מ-24 שעות

המרכז לאדריכלות
המרכז לאדריכלות

המרכז לאדריכלות מתמחה בליווי תהליכים רגולטוריים בענף הבנייה ובכלל זה הוצאת היתר בנייה לווילות ובתים פרטיים, הוצאת היתרי בנייה לתוספות בנייה, הסדרה של חריגות בנייה בדיעבד ולמעשה ניהול כלל ההתקשרות מול הרשויות המקומיות וועדות התכנון והבנייה בכל הקשור להיתרי בנייה.

המרכז לאדריכלות פועל בישראל מזה 10 שנים, במהלכן פיתח המרכז מתודולוגיות עבודה מסודרות מול עשרות רשויות מקומיות בכל רחבי הארץ, ובהן העיריות הגדולות בישראל. למרכז צוות של מומחים המלווים את הלקוח משלב הייעוץ הראשוני, דרך שלב גיבוש הבקשה, הגשת הבקשה וניהול ההתקשרות מול הוועדה המקומית לתכנון ובנייה ברשות המקומית הרלוונטית וכלה בהגשת ערר על החלטות דחייה מצד הוועדה – כל מה שאתם צריכים בכדי להבטיח שבסופו של דבר יהיה בידיכם היתר הבנייה הנדרש לכם.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!