המדריך לקבלת היתר בניה סגירת מרפסת

עדיף לבנות נכון!מאשר לבנות פעמיים!

 

היתר בניה סגירת מרפסתבייחוד על רקע המציאות הנדל"נית של ימינו, סגירת מרפסת היא עניין משתלם במיוחד. מצד אחד אתה מרחיב את הבית שלך ומעניק לעצמך אופציית דיור או אחסון נוספים ומצד שני אתה גם משפר את הערך הנדל"ני של  הבית עצמו לעין ערוך. כל זאת, הופך את עניין סגירת המרפסת לעסק מפתה מאוד.

אלא שיש מי שעומד כחוצץ בינך לבין החלום ומקשה עליו מאוד. זוהי הועדה לתכנון ובניה ברשות המקומית שלך, אשר דורשת היתרי בניה מטעמה לכל סוג של בניה המחייב היתר, כפי שהוגדר בחוק. למען האמת, יש הגיון מאחורי התעקשות של הוועדה. אם כל אחד יבנה מרפסת איך והיכן שבא לו, אנו נגיע מהר מאוד לכאוס תכנוני, שיביא בסופו גם לכאוס בטיחותי וקריסת תשתיות ועוד.


הקשיים בקלת היתר בניה סגירת מרפסת

אז הבנו מדוע נדרש לקבל היתר בניה סגירת מרפסת. אך לגמרי לא הבנו, מדוע תהליך זה צריך להיות כל כך סבוך ומייאש. התהליך כולל, הגשת בקשה להיתר בניה לוועדה ובו מנומקת סוג הבקשה שלכם ופירוט רב עליה. בין השאר מצורפת לבקשה תיק עב כרס ובו מספר רב של מסמכים, כמו תוכניות המבנה, מפות מדידה, תיאורים ופירוטים אדרכליים והנדסיים, כמויות חומרי הגלם, אישורי בניה למבנים סמוכים, נסחי טאבו, פרטי בעלי הנכס ומבצעי הבניה, אישורים של הרשות המקומית ועוד מסמכים רבים, שרק תהליך איסופם וכתיבם, יכול לייאש אדם ממוצע.

יתרה מזו, על הבקשות להיות מוגשות באופן מקצועי ובפורמט מדויק ולהכיל את כלל המסמכים. גם אם מסמך אחד בלבד חסר, הבקשה לא תוגש בכלל לוועדה ודרככם לקבלת היתר בניה למחסן תחסם.


היתר בניה לסגירת המפרסת – סיוע של אנשי מקצוע

גם במידה והבקשה הוגשה כיאות, לעיתים לא יהיה מספיק בכך. הבקשה יכולה להידחות כולה על ידי הוועדה או שתצוו להגיש שינויים בתוכנית או מסמכים נוספים. ביחוד הדברים אמורים כאשר השינוי בולט  וגדול במיוחד או שהוא מנוגד לתוכניות האב ולתב"ע באזור.

לכן גם חשוב שאת הבקשה תערכו בסיוע של צוות מקצועי ומיומן בהגשת בקשות לוועדות התכנון. צוות כזה מורכב הן מאדריכלים ומהנדסים, אשר יסיעו בכל הצד המקצועי של כתיבת התוכניות, הגשת המפות וכן היודע לדבר בשפתו של מהנדס הוועדה האמון על הנפקת האישורים והרישיון, וכד'. נוסף עליהם, התיק ינוהל על ידי צוות מומחים בהגשת בקשות, המכיר את התנהלות הועדה, הדגשים שהיא נותנת וכיצד ניתן לקדם מולה את הבקשה למשל של היתר בניה סגירת מרפסת, כדי שהתהליך יסתיים בהצלחה.


היתר בניה סגירת מרפסת – חסכון בכסף וחסכון בזמן

התקשרות עם חברה מקצועית, שתהווה את העיניים, הידיים והפה שלכם מול הוועדה, יקנה לכם שקט מדאגות ויחסוך מכם הרבה כאבי ראש ובעיקר הרבה בזבובי זמן מיותרים. אבל הוא בעיקר יחסוך לכם כסף רב, בעצם ההכנות להגשת הבקשה אבל גם מהימנעות מנפילה ל"בורות" שיגררו מצידם קנסות כספיים מטעם הועדה והתאם לחוק.

'המרכז לאדריכלות' הינה חברת מומחים, אדריכלים ומהנדסים אשר מסייעת כבר שנים רבות והצלחה רבה, לאלפי לקוחות, פרטיים ועסקיים, בהשגת היתרי בניה, מול ועדות התכנון והבניה ברחבי הארץ. נשמח לסייע גם לך, בכל שלב בו אתה נמצא בתהליך הבניה.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
073-3748080

צרו קשר ונחזור תוך פחות מ-24 שעות

המרכז לאדריכלות
המרכז לאדריכלות

המרכז לאדריכלות מתמחה בליווי תהליכים רגולטוריים בענף הבנייה ובכלל זה הוצאת היתר בנייה לווילות ובתים פרטיים, הוצאת היתרי בנייה לתוספות בנייה, הסדרה של חריגות בנייה בדיעבד ולמעשה ניהול כלל ההתקשרות מול הרשויות המקומיות וועדות התכנון והבנייה בכל הקשור להיתרי בנייה.

המרכז לאדריכלות פועל בישראל מזה 10 שנים, במהלכן פיתח המרכז מתודולוגיות עבודה מסודרות מול עשרות רשויות מקומיות בכל רחבי הארץ, ובהן העיריות הגדולות בישראל. למרכז צוות של מומחים המלווים את הלקוח משלב הייעוץ הראשוני, דרך שלב גיבוש הבקשה, הגשת הבקשה וניהול ההתקשרות מול הוועדה המקומית לתכנון ובנייה ברשות המקומית הרלוונטית וכלה בהגשת ערר על החלטות דחייה מצד הוועדה – כל מה שאתם צריכים בכדי להבטיח שבסופו של דבר יהיה בידיכם היתר הבנייה הנדרש לכם.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!