זקוקים למרחב עבודה – איפה להתחיל

עדיף לבנות נכון!מאשר לבנות פעמיים!

אחד הכללים ליצירת תהליך עבודה נכון ויעיל, הוא יצירת סביבת עבודה נוחה ונעימה. כשאנחנו יוצרים בעסק שלנו סביבת עבודה נעימה ופונקציונאלית, אנחנו מאפשרים לעובדים שלנו לעבוד בצורה הרבה יותר טובה, וכך הם יכולים לתוצאות הרבה יותר משמעותיות, בין אם זה מבחינת כמות ובין אם זה מבחינת איכות. 

ההסבר לכך הוא די פשוט. אם אנחנו נאפשר לעובדים שלנו לעבוד בסביבה נוחה, משוחררת, חופשית ומעוצבת בצורה יפה, יהיה להם הרבה יותר נעים לשהות במקום, הם יוכלו לנוע בחופשיות רבה יותר, וכן המקום יהיה הרבה יותר יעיל לעבודה. זה גם ימשוך אותם להשקיע יותר וסביבת העבודה תעזור להם לייצר תוצרים טובים יותר. 

לשם כך אנחנו צריכים לחשוב על design build כלומר, איך אנחנו יוצרים מרחב עבודה אשר מאפשר לעובדים בצורה נוחה ויעילה. חברות הייטק  רבות מתנהלות בצורה כזו. הן יוצרות קמפוסים שלמים בשטחן, באופן כזה שישרת את המטרות של העובדים ויאפשר להם ליהנות מהשהות במקום. אז הם יכולים לבצע את עבודתם, ובמובנים מסוימים, קל יותר לדרוש מהם דברים, שבמקומות עבודה אחרים בהם אין סביבה כזו, קשה יותר לדרוש מהעובדים שלהם. 

לצורך design build, צריך להבין מה הצרכים של העסק, ומה בדיוק נדרש בשביל לייצר סביבה כזו. יצירת מרחב עבודה נוח ויעיל, זו פונקציה של תנאים שונים, כאלה שקיימים בשטח וכאלה שצריך לייצר. כמו כן זו פונקציה של צרכים שיש לעסק, על מנת לספק לעובדים סביבה ליצירת תפוקה איכותית. 

לפני שנציג מספר נקודות בהקשר זה, חשוב להדגיש, זה לא מספיק רק לייצר מרחב עבודה מבחינת שטח, כלומר גודל, אלא מדובר במכלול של דברים שביחד מתחברים ויוצרים מרחב נעים ונוח לעבודה. 

מה הן הנקודות שיוצרות מרחב עבודה נוח ויעיל לעובדים שלנו? 

ראשית, אנחנו צריכים להסתכל על השטח שעומד לרשותנו וכיצד אנחנו יכולים לנהל אותו. כלומר, כיצד אנחנו רוצים לחלק אותו. יש לנו אפשרות לייצר אופן ספייס מלא, ויש לנו אפשרות לחלק אותו לחלקים, לייצר הפרדות על פי נקודות שונות כפי שאנחנו רואים לנכון. 

במקרה כזו אנחנו צריכים לחשוב כמה זה נכון, כמה זה יעיל ונוח, וכן כיצד יוצרים חלוקה שכל קבוצה תהנה מתנאים איכותיים דומים, בין אם זה מבחינת גודל, תאורה או כל דבר אחר. 

שנית, אנחנו צריכים לייצר סביבה מעוצבת בצורה יפה ונעימה. החל מצבעים בהירים, תאורה חיונית ויעילה, שימוש בחומרים מתאימים ודברים אחרים, שיוצרים תחושה נעימה לכל מי שנכנס במקום ואמור לשהות בו זמן רב. 

שלישית, חשוב שהמרחב יהיה נוח ויעיל. הוא צריך להיות מרווח, דברים מסוימים צריכים להיות קרובים, חשוב שתהיה זרימה וחיבור הגיוני בין חלק לחלק ובאופן כללי, שהתחושה במקום תהיה שהוא אכן מתאים לעבודה ומספק את התנאים הטובים ביותר לעובדים.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
073-3748080

צרו קשר ונחזור תוך פחות מ-24 שעות

המרכז לאדריכלות
המרכז לאדריכלות

המרכז לאדריכלות מתמחה בליווי תהליכים רגולטוריים בענף הבנייה ובכלל זה הוצאת היתר בנייה לווילות ובתים פרטיים, הוצאת היתרי בנייה לתוספות בנייה, הסדרה של חריגות בנייה בדיעבד ולמעשה ניהול כלל ההתקשרות מול הרשויות המקומיות וועדות התכנון והבנייה בכל הקשור להיתרי בנייה.

המרכז לאדריכלות פועל בישראל מזה 10 שנים, במהלכן פיתח המרכז מתודולוגיות עבודה מסודרות מול עשרות רשויות מקומיות בכל רחבי הארץ, ובהן העיריות הגדולות בישראל. למרכז צוות של מומחים המלווים את הלקוח משלב הייעוץ הראשוני, דרך שלב גיבוש הבקשה, הגשת הבקשה וניהול ההתקשרות מול הוועדה המקומית לתכנון ובנייה ברשות המקומית הרלוונטית וכלה בהגשת ערר על החלטות דחייה מצד הוועדה – כל מה שאתם צריכים בכדי להבטיח שבסופו של דבר יהיה בידיכם היתר הבנייה הנדרש לכם.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!