בחירת שיש למטבח

עדיף לבנות נכון!מאשר לבנות פעמיים!

 

שיש הוא מהמחצבים החביבים על טבחים שונים בארץ וברחבי העולם. השילוב של עמידות מנצחת ביחד עם מראה יוקרתי, קונים לו שם בכל העולם. כמו במקרים אחרים, כאשר אנחנו משלמים כסף רב על מוצר זה או אחר אנחנו בהחלט רוצים להיות בטוחים כי עשינו את הבחירה הטובה ביותר. מה הדרך הנכונה לבחור שיש למטבח, את זה נגלה בהרחבה במאמר הבא.

ראשית, בואו נדבר על עיצוב פנים

אנחנו לא יכולים לדבר על שיש במטבח בלי לתת את הדעת על כל מה ששייך לתחום של עיצוב פנים ולפני שתכנסו לאולם תצוגה של  MODEL HOME . אנחנו יודעים עד כמה המטבח הוא האיזור החביב על הישראלים. ישראלים פשוט אוהבים לבשל, אוהבים לארח, אוהבים להיות שם בחגים, באירועים מיוחדים ובימים של מגיפה עולמית עם תכניות בישול מכבבות על המסך.

לכן, אנחנו צריכים למצוא את הדרך בה אנחנו הופכים את הפריט הזה, שיש במטבח, יפה ומתאים לחדר בלי שהוא הופך למועקה, אבן שאין לה הופכין, זו שאנחנו לא יכולים לעבוד עליה באופן נעים וטוב.

משום שאנחנו מדברים על עיצוב פנים במקרה הזה , ההמלצה היא ללכת דווקא על שיש בעל צבעים בהירים, כאלו שלא תופסים נפח במטבח. לכך יש כמה סיבות. ראשית, משום שמחקרים רבים מראים כי עבודה בחללים בהירים, כאלו שנוחים לאור, משרים עלינו, בני האדם, תחושת רגיעה שהיא חשובה כאשר אנחנו עובדים במטבח.

בנוסף, חישבו על כך שמדובר על חלל בו אתם נמצאים בשעות ה- 'עייפות של היום' אלו יכולות להיות שעות הבוקר המוקדמות, שעות הלילה וכן הלאה. אתם לא רוצים 'לאמץ את העיניים' עם עיצובים 'משוגעים' דווקא קווים נקיים יכולים להשרות עליכם את הרגיעה אותה אתם צריכים כדי להתחיל את היום באופן נעים.

השלב השני, עמידות ותחזוקה

עוד דבר אותו יש לקחת בחשבון כאשר מדברים על התקנת שיש במטבח שיש קיסר מחיר תכלו לראות פה הוא העובדה כי מדובר על פריט אותו אנחנו לא מחליפים לעיתים קרובות. לכן, דווקא יצירה של 'קנבס נקי' יכולה לאפשר לנו לעשות שינויים בחדר בקלות רבה יותר בהמשך.

מלבד זאת, כמובן אנחנו צריכים לתת את הדעת על כל הקשור לעמידות של החומר. בניגוד למה שאנחנו היינו חושבים לכתחילה שיש נוירוסטה פחות עמיד לעבודה מדמויי שיש, כמו במקרה של אבן קיסר ואבנים אחרות כמו: גרניט פורצלן, גרניט לבדה וכן הלאה.

ההמלצה היא כמובן להסתכל על השיש אותו הייתם שמחים לבחור עבור המטבח שלכם ולברר באופן נקודתי האם זה שיש עמיד. כך תוכלו להרגיש רגועים ובטוחים יותר כאשר אתם מגיעים לשלבי ההתקנה של השיש.

אם אתם רוצים לשמוע עוד, לקבל המלצות של אנשי מקצוע ועוד, אתם יכולים לדבר איתנו. אנחנו כאן כדי לעזור לכם לבחור את הבחירות הטובות ביותר עבורכם בתחום.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
073-3748080

צרו קשר ונחזור תוך פחות מ-24 שעות

המרכז לאדריכלות
המרכז לאדריכלות

המרכז לאדריכלות מתמחה בליווי תהליכים רגולטוריים בענף הבנייה ובכלל זה הוצאת היתר בנייה לווילות ובתים פרטיים, הוצאת היתרי בנייה לתוספות בנייה, הסדרה של חריגות בנייה בדיעבד ולמעשה ניהול כלל ההתקשרות מול הרשויות המקומיות וועדות התכנון והבנייה בכל הקשור להיתרי בנייה.

המרכז לאדריכלות פועל בישראל מזה 10 שנים, במהלכן פיתח המרכז מתודולוגיות עבודה מסודרות מול עשרות רשויות מקומיות בכל רחבי הארץ, ובהן העיריות הגדולות בישראל. למרכז צוות של מומחים המלווים את הלקוח משלב הייעוץ הראשוני, דרך שלב גיבוש הבקשה, הגשת הבקשה וניהול ההתקשרות מול הוועדה המקומית לתכנון ובנייה ברשות המקומית הרלוונטית וכלה בהגשת ערר על החלטות דחייה מצד הוועדה – כל מה שאתם צריכים בכדי להבטיח שבסופו של דבר יהיה בידיכם היתר הבנייה הנדרש לכם.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!