היתר בנייה לבריכת שחייה

עדיף לבנות נכון!מאשר לבנות פעמיים!

החלום הרטוב של כולם

היתר בנייה לבריכת שחייההשנה האחרונה הכניסה את כולנו הביתה וחידדה לכולנו את ההבנה כי הבית צריך להיות מקום שיחליף את מקומות הבילוי . בנוסף היום יותר מתמיד אנחנו מבינים את החשיבות של שמירה על ההיגיינה ולכן היום, יותר מתמיד בריכת שחייה בבית היא הפתרון המושלם למשפחה ולאירוח יוקרתי של חברים , תוך שמירה על הבריאות.


איזה סוגי בריכות קיימים ?

קיימים סוגים רבים של בריכות עיליות שניתן לרכוש אותן ולהרכיב בקלות יחסית. הכריכות האלה הן פתרון טוב שניתן ברוב המקרים גם לפרק בקיץ   היתרונות בבריכה כזאת היא מחיר זול , אפשרות פירוק ואין צורך בהיתרי בנייה. אך  יש להן חסרונות רבים. ראשית, הבריכה היא ממבנה קל ומחומרים שבמשך הזמן מתיישנים ובטח שלא נותן את המראה היוקרתי והנוחות של רחצה  בבריכה בנויה.

אם תרצו  פתרון לשנים רבות בעמידות גבוהה ובמראה יוקרתי ומפנק הפתרון בשבילכם היא בריכה שבנויה בתוך הקרקע.


היתר בנייה לבריכת שחייה – אז איך מתחילים?

בריכה בנויה נחשבת מבנה קבוע ולכן כדי לבנות בריכה יש לקבל היתרים מתאימים.

בשלב ראשון כדאי לפנות לחברה אדריכלית מוסמכת שמעסיקה אנשי מקצוע שמכירים את התחום ובקיאים בחוקי העזר העירוניים. לכל רשות מקומית יש דרישות וחוקים שונים בנוגע לגודל ועומק הבריכה.

 

האם אני יכול לחסוך בעלויות ע"י כך שאני אגיש את ההיתרים (כולל היתר בריכת שחייה)?

באופן עקרוני כן. אין מניעה חוקית שאדם פרטי יגיש את המסמכים בשם עצמו לוועדה המקומית לתכנון ולבנייה. למרות האמור לעיל , מומלץ מאוד להשתמש בשירותיו של אדריכל מקצועי. לפעמים הרצון לחסוך כסף עולה זמן רב , עוגמת נפש וכסף שמתבזבז בגלל תכנון לקוי ואי ידיעת החוק.

האדריכל מכיר את החוקים, יודע כיצד להכין את המסמכים בצורה נכונה . חברה רצינית מעסיקה גם אנשי מקצוע כמו מהנדסי בניין מומחים שילוו אתכם בתהליך בניית הבריכה עד לקבלת בריכה מושלמת , בטיחותית , חוקית ומפנקת.

השימוש באדריכל מקצועי מביאה לתוצאה טובה גם מבחינה חוקית וגם מבחינת נוחות, פרקטיות ויופי. . אדריכל מנוסה יידע להמליץ ללקוח היכן כדאי למקם את הבריכה באופן שיהיה נכון לניצול מירבי של שטח הגינה , ניצול אנרגיה נכונה בהעמדת הבריכה במקום של שמש או צל בשעות מסוימות , תאורה ולהתאים את הבריכה לאופי הבית ומטרות בניית הבריכה.

האם הגשת היתר בנייה לבריכת שחייה לוועדה המקומית הוא ההיתר היחיד שאני צריך?

בירוקרטיה…. אז לא, לא סיימתם . יש צורך לפנות לקבלת אישורים גם מגורמים נוספים כמו משטרה ומכבי אש נשמע מסורבל? אם תלווה אתכם חברה מקצועית , בעלת ניסיון לא תרגישו את כל הבירוקרטיה , הכל מתנהל מבחינתכם " מאחורי הקלעים" . מה שאתם תראו זה רק את החלום שלכם נבנה ותדמיינו איך אתם יושבים בבריכה ונהנים.


האם אפשר להקים בריכת שחייה בבניין משותף?

היתר בנייה לבריכת שחייהבבניין דירות משותף התהליך עלול להיות ארוך יותר. קבלת ההיתרים תלויה בהיענות והסכמה של הדיירים בדומה לכל שינוי שנרצה לבצע בבניין תוך התחשבות במבנה ובזכויות השימוש בבריכה. בנוסף ייתכנו תביעות התנגדות מבניינים סמוכים.

אם אתם מתגוררים בבניין מגורים ותרצו להקים בריכת שחייה פרטית או משותפת לכל דיירי הבניין, חשוב עוד יותר לפנות לחברה אדריכלית מוסמכת שמכירה את החוק ותלווה  אתכם בתהליך. מומחים בנושא יידעו להכין עבורכם תוכניות שימנעו מכם תביעות משפטיות ועיכובים מיותרים.

ועכשיו מה נשאר לכם?  לבחור חברה מקצועית ולצלול לאיכות חיים טובה יותר.

 

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
073-3748080

צרו קשר ונחזור תוך פחות מ-24 שעות

המרכז לאדריכלות
המרכז לאדריכלות

המרכז לאדריכלות מתמחה בליווי תהליכים רגולטוריים בענף הבנייה ובכלל זה הוצאת היתר בנייה לווילות ובתים פרטיים, הוצאת היתרי בנייה לתוספות בנייה, הסדרה של חריגות בנייה בדיעבד ולמעשה ניהול כלל ההתקשרות מול הרשויות המקומיות וועדות התכנון והבנייה בכל הקשור להיתרי בנייה.

המרכז לאדריכלות פועל בישראל מזה 10 שנים, במהלכן פיתח המרכז מתודולוגיות עבודה מסודרות מול עשרות רשויות מקומיות בכל רחבי הארץ, ובהן העיריות הגדולות בישראל. למרכז צוות של מומחים המלווים את הלקוח משלב הייעוץ הראשוני, דרך שלב גיבוש הבקשה, הגשת הבקשה וניהול ההתקשרות מול הוועדה המקומית לתכנון ובנייה ברשות המקומית הרלוונטית וכלה בהגשת ערר על החלטות דחייה מצד הוועדה – כל מה שאתם צריכים בכדי להבטיח שבסופו של דבר יהיה בידיכם היתר הבנייה הנדרש לכם.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!