חריגות בנייה חוק

עדיף לבנות נכון!מאשר לבנות פעמיים!

 

חריגות בנייה חוקעל מנת שלא נחיה כמו במערב הפרוע בו כל אחד עושה את כל העולה על רוחו, תחום הבניה חוקק במדינת ישראל את החוק לתכנון ובנייה בו מוגדרים כל הדברים הקשורים לתכנון ובנייה של בתים בישראל. על מנת לערוך שינוי במבנה, להרוס אותו ולבנות אותו מחדש או לשנות את הייעוד שלו אנו מחוייבים לקבל לשם כך היתר בניה. היתר בניה הוא למעשה האישור שלנו שאותו אנו מקבלים לאחר הגשת התוכניות לאותו פרויקט שאנו מתכננים לבנות ועלינו להיצמד לכל מה שהוגש בתוכניות של אותו היתר בניה כדי שנוכל לקבל לאחר מכן טופס ארבע, שזהו למעשה הזכות לאכלס את המבנה.

 

במידה ואיננו נצמדים לתוכניות שהוגשו במעמד בקשת היתר הבניה ואנו חורגים מאותן תוכניות הדבר ייחשב בתור חריגות בנייה.

 

כיצד ניתן להסדיר חריגות בנייה על פי חוק?

לאחרונה אישר המחוקק את נושא הסדרת חריגות בנייה בחוק ומאפשר הסדרה של כל נושא החריגות בצורה רטרואקטיבית, כלומר אם בוצעה חריגת בנייה בין אם בשוגג ובין אם בכוונה ולאחר מכן הוגשה תביעה על ידי הרשות, יש לבצע הסדרה של החריגה באמצעות תשלום קנס על החריגה ועל ההסדרה של החריגה.

 

הרשות לעיתים בודקת את כל הנושא של חריגות בנייה לאחר גמר הפרויקט אך לעיתים הם מקבלים טיפים בעזרת שכנים על אותן חריגות ולאחר מכן מגישים כתב אישום בקלות יתרה. יש לציין כי כל בנייה שאינה חוקית ונעשית ללא היתר בנייה מתאים הינה עבירה על החוק ודין המפר הוא קנס כספי גבוה מאוד ואפילו עונש מאסר במקרים חמורים.

 

בעזרת המרכז לאדריכלות ניתן לבצע את כל נושא ההסדרה של הבנייה הבלתי חוקית בדיעבד מבלי להיות מואשמים בכתבי אישום פליליים. כל שעליכם לעשות הוא לפנות אלינו ואנחנו כבר נדאג לכל השאר. אנחנו נחבר אליכם את אחד מהמומחים שלנו שיגיע אליכם למקום לפגישת עבודה ראשונית בו הוא יבדוק את התוכניות ואת המבנה ולאחר מכן יגיש לכם הצעת מחיר מסודרת להסדרת הבניה ומיד לאחר מכן אנו נתחיל את התהליך מול הרשויות.

 

 

מה המחיר של הסדרת חריגות בנייה חוק?

המחיר של הסדרת בניה משתנה כמובן מפרויקט אחד לאחר והוא תלוי בעיקר בגודל הפרויקט אך יחד עם זאת בכמה שעות עבודה של אדריכל ההסדרה של הפרויקט מוערכת. כמובן שאם מדובר בפרויקט קטן של הסדרת פרגולה או מחסן קטן בחצר, העלות לא תהיה גבוהה כמו במקרה של בנייה מרפסת או שינוי ייעוד של מבנה שנחשבים להפרות חמורות יותר. ככלל המחירים של הסדרת חריגות בנייה ינועו בין 8000 ש״ח לבין 40 אלף ש״ח כתלות בגודל הפרויקט והפרמטרים שציינו קודם לכן.

 

אנחנו במרכז לאדריכלות נדאג לתת לכם את ההצעה המשתלמת ביותר ונעבוד אתכם באופן צמוד, מקצועי ומהיר על מנת שתוכלו להסיר דאגה מלבכם בנושא.

 

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
073-3748080

צרו קשר ונחזור תוך פחות מ-24 שעות

המרכז לאדריכלות
המרכז לאדריכלות

המרכז לאדריכלות מתמחה בליווי תהליכים רגולטוריים בענף הבנייה ובכלל זה הוצאת היתר בנייה לווילות ובתים פרטיים, הוצאת היתרי בנייה לתוספות בנייה, הסדרה של חריגות בנייה בדיעבד ולמעשה ניהול כלל ההתקשרות מול הרשויות המקומיות וועדות התכנון והבנייה בכל הקשור להיתרי בנייה.

המרכז לאדריכלות פועל בישראל מזה 10 שנים, במהלכן פיתח המרכז מתודולוגיות עבודה מסודרות מול עשרות רשויות מקומיות בכל רחבי הארץ, ובהן העיריות הגדולות בישראל. למרכז צוות של מומחים המלווים את הלקוח משלב הייעוץ הראשוני, דרך שלב גיבוש הבקשה, הגשת הבקשה וניהול ההתקשרות מול הוועדה המקומית לתכנון ובנייה ברשות המקומית הרלוונטית וכלה בהגשת ערר על החלטות דחייה מצד הוועדה – כל מה שאתם צריכים בכדי להבטיח שבסופו של דבר יהיה בידיכם היתר הבנייה הנדרש לכם.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!