אדריכל בתים פרטיים

עדיף לבנות נכון!מאשר לבנות פעמיים!

בניית בית פרטי היא אחד הפרויקטים המרגשים אך גם הגדולים בחיינו. לאחר קבלת ההחלטה לבנות אפשר להתחיל לחפש אחר האדריכל הנכון (אפשר לבחור אדריכל לפני או אחרי בחירת המגרש). התפקיד של האדריכל הוא לעצב ולתכנן את הבית כאשר בראש ובראשונה עליו לשים את הלקוח, כלומר אותך ואת הבקשות שלך.

בחירת אדריכל בתים פרטיים תשפיע על הנראות שתתקבל בסופו של דבר, על המפרט שיהיה בבית ואפילו על העלויות שלו. לא תמיד ברור בשלב הראשון מידת ההשפעה שלו על העתיד וכבר בתחילת הדרך חשוב להבין כי אין להקל ראש בבחירתו.

כיצד נבחר אדריכל בתים פרטיים

בחירת האדריכל היא אישית. לכן, יכול להיות שאיש המקצוע שהתאים לחבר או לשכן לא יתאים לך. יש לעבוד עם האדריכל באופן אישי. כיוון שישנם אנשי מקצוע רבים בתחום, צירפנו את הטיפים הבאים שיעזרו לך לבחור את זה שהכי מתאים עבורך.

תיק העבודות של האדריכל

ישנם סגנונות שונים של בניה ועיצוב. בחינת תיק העבודות של האדריכל ששמעת עליו, שקיבלת עליו המלצות או שנתקלת בו במקומות שונים, תעזור לך לקבוע האם מדובר על בעל מקצוע שמתאים לתכנון הבית שלך. לרוב אפשר לראות את תיק העבודות כשהוא באתר של האדריכל ולעבודות נוספות ניתן ליצור קשר ולבקש לראות תמונות נוספות.

הקשר האישי עם האדריכל

אדריכל בתים פרטיים מעורב בשלבים שונים של הבנייה. לכן, חשוב מאד לבחור בעל מקצוע אשר יהיה לך נעים לפנות אליו ולדבר איתו. אדריכל קשוב יברר מהם הרצונות שלך ויתכנן בית שמתאים עבורך ועבור המשפחה שלך. לאורך כל הדרך הוא יהיה זמין לשאלות ובמהלך הבנייה עצמה הוא יגיע לשטח בזמן שיצטרך. חשוב מאד שהקשר האישי יהיה טוב ושתוכלו לשוחח באופן פתוח.

הבנה בתחום הבנייה

כדאי לבדוק בכמה פרויקטים האדריכל היה מעורב. אדריכלים עלולים לא פעם להציע תוכניות שעל הנייר הן יפות מאד, אך בפועל עולות הרבה כסף בשל אלמנטים שמוסיפים לאופי המבנה רק מעט אך מעלים בצורה משמעותית את עלות הפרויקט. לכן, כדאי לבחור בעל מקצוע מנוסה שמבין גם את ההשלכות הכלכליות של האלמנטים השונים שמתוכננים בבית.

עיצוב חוץ ופנים

כדאי לדעת כי ישנם אדריכלים אשר יכולים לתת גם שירות של עיצוב פנים. חשיבה מקדימה על הבית, הפרטים השונים שיהיו בו ואופן החיים בו, תוביל למבנה נוח ומתאים לבני הבית. ישנם אדריכלים אשר מספקים רק שירותי תכנון וישנם אדריכלים שישמחו ללוות אותך לאורך כל הפרויקט, מרגע הגדרת החלום ועד לבחירת הפרט הקטן ביותר בבית.

בכל הנוגע לבחירת אדריכל לבית מומלץ לפנות לבעל מקצוע שהקשר איתו טוב ושמביא איתו ניסיון. המרכז לאדריכלות מזמין אותך ליהנות משירותי תכנון הבית וליווי לאורך כל הדרך, באופן שיתאים לך בדיוק.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
073-3748080

צרו קשר ונחזור תוך פחות מ-24 שעות

המרכז לאדריכלות
המרכז לאדריכלות

המרכז לאדריכלות מתמחה בליווי תהליכים רגולטוריים בענף הבנייה ובכלל זה הוצאת היתר בנייה לווילות ובתים פרטיים, הוצאת היתרי בנייה לתוספות בנייה, הסדרה של חריגות בנייה בדיעבד ולמעשה ניהול כלל ההתקשרות מול הרשויות המקומיות וועדות התכנון והבנייה בכל הקשור להיתרי בנייה.

המרכז לאדריכלות פועל בישראל מזה 10 שנים, במהלכן פיתח המרכז מתודולוגיות עבודה מסודרות מול עשרות רשויות מקומיות בכל רחבי הארץ, ובהן העיריות הגדולות בישראל. למרכז צוות של מומחים המלווים את הלקוח משלב הייעוץ הראשוני, דרך שלב גיבוש הבקשה, הגשת הבקשה וניהול ההתקשרות מול הוועדה המקומית לתכנון ובנייה ברשות המקומית הרלוונטית וכלה בהגשת ערר על החלטות דחייה מצד הוועדה – כל מה שאתם צריכים בכדי להבטיח שבסופו של דבר יהיה בידיכם היתר הבנייה הנדרש לכם.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!