עלות הכשרת חריגת בניה

עדיף לבנות נכון!מאשר לבנות פעמיים!

 

עלות הכשרת חריגת בניהכיום במדינת ישראל קיימים למעלה ממאה אלף מקרים של חריגות בניה כאלה ואחרות ברמות שונות. על מנת ליישר קו נתחיל ונסביר שחריגת בניה היא כל בניה שלא על פי התכנית שהוגשה לוועדה המקומית לתכנון ובניה ואושרה בה, כלומר, חריגה מגבולות המגרש, מהגובה המותר לבניה, ממספר יחידות הדיור במבנה או כל בניה של מבנה ללא היתר בניה כשאותו מבנה מוגדר בחוק בתור אחד שחייב היתר בניה.

 

על פי החוק ישנם מבנים וסוגי בניה שונים שלא צריך בגינם היתר בניה בטרם תחילת ביצוע העבודות. כל עוד המבנה שאתם עתידים לבנות לא נמצא בהחרגה של המבנים שלא חייבים בהיתר, אתם מוכרחים להוציא היתר בניה לפני תחילת העבודות היות ואם תתחילו לבנות ללא היתר בניה המבנה יחשב בחריגת בניה ואתם למעשה תעברו עבירה פלילית על החוק.

 

איך הרשויות מאתרות חריגות בניה כאילו?

בעבר היה מאוד קשה לעקוב ברשויות המקומיות אחרי חריגות בניה ומבנים שקמו ללא היתר ורוב המקרים שהגיעו לרשויות הגיעו באמצעות מידע שניתן בדמות הלשנה על ידי שכנים או אנשים שגרים בקרבת מקום. כיום הרשויות נעזרות גם בצילומי אוויר מרחפנים לדוגמא, מה שמקל עליהן את העבודה ומסביר את כמות המקרים גדלה מאוד של חריגות בניה.

 

מה עלינו לעשות בכדי להכשיר חריגות בניה

בכדי לא להיכנס לצרות כלכליות של קנסות ורישומים פליליים עלינו להסדיר את חריגות הבניה שלנו במידה וכאלה קיימות במבנה שלנו. כמו שציינו קודם לכן, חריגת בנייה יכולה להיות גם חריגה מגבולות הגזרה של המגרש שלנו או דברים מינוריים אחרים שייתכן וקרו בטעות אך אנו נשלם עליהם קנסות גבוהים מאוד במידה ויגיעו לרשויות.

 

לכן, על מנת להימנע ממצבים כאלה עלינו לשכור את שירותיו של אדריכל שמתמחה בנושאים של עלות הכשרת חריגת בניה. ברגע שאנו נשכור את שירותיו של אדריכל שמתמחה בנושא של חריגות בניה והכשרתם בדיעבד אנו למעשה יכולים להגדיל קודם כל הסיכויים שהבקשה להכשרה בדיעבד תאושר, שכן אדריכל שמתמצה בנושא מכיר את החוק על בוריו וגם מכיר תקדימים בנושא, כמו גם משך הבקשה יכול להתקצר במידה והאדריכל מקצועי בעבודת בקיא בפרטים.

 

כמה זמן זה אמור לקחת?

ככלל האורך של תהליך שכזה יכול להגיע גם לשנה במקרים מורכבים בעוד שאדריכל שמתמחה בנושא יכול לסגור את הבקשה בהצלחה עבורכם גם תוך ארבעה חודשים, מה שיסב לכם שקט נפשי בהיבט הכלכלי והאישי.

 

מה העלות של הכשרת חריגות בניה?

עלות הכשרת חריגת בניה תלויה כמובן בסוג הפרויקט עליו יעבוד האדריכל שכן מבנה קטן קל יותר להכשיר בדיעבד מדירה שאותה חילקנו או פרויקט שגלשנו מגבולות המגרש המוגדר בתב״ע. המחיר של הכשרת חריגה ינוע ככלל בין 8000 ש״ח ל-50 אלף ש״ח בהתאם לגודל הפרויקט ומורכבותו. אנחנו במרכז לאדריכלות נשמח לעזור לכם בנושא של הכשרת חריגת הבניה במקצועיות ואמינות חסרת פשרות.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
073-3748080

צרו קשר ונחזור תוך פחות מ-24 שעות

המרכז לאדריכלות
המרכז לאדריכלות

המרכז לאדריכלות מתמחה בליווי תהליכים רגולטוריים בענף הבנייה ובכלל זה הוצאת היתר בנייה לווילות ובתים פרטיים, הוצאת היתרי בנייה לתוספות בנייה, הסדרה של חריגות בנייה בדיעבד ולמעשה ניהול כלל ההתקשרות מול הרשויות המקומיות וועדות התכנון והבנייה בכל הקשור להיתרי בנייה.

המרכז לאדריכלות פועל בישראל מזה 10 שנים, במהלכן פיתח המרכז מתודולוגיות עבודה מסודרות מול עשרות רשויות מקומיות בכל רחבי הארץ, ובהן העיריות הגדולות בישראל. למרכז צוות של מומחים המלווים את הלקוח משלב הייעוץ הראשוני, דרך שלב גיבוש הבקשה, הגשת הבקשה וניהול ההתקשרות מול הוועדה המקומית לתכנון ובנייה ברשות המקומית הרלוונטית וכלה בהגשת ערר על החלטות דחייה מצד הוועדה – כל מה שאתם צריכים בכדי להבטיח שבסופו של דבר יהיה בידיכם היתר הבנייה הנדרש לכם.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!