מדידות על ידי מודד מוסמך

עדיף לבנות נכון!מאשר לבנות פעמיים!

ללא מדידות שטח אין בנייה וללא מודד מוסמך שיודע את העבודה ומבצע אותה בקפדנות שום מבנה לא יקום כמו שצריך. חשיבותו של מודד מוסמך גדולה ולכן תפקידו הוא לא רק למדוד אלא גם להתריע על בעיות בשטח ולהכין את אנשי המקצוע לכך. המודד עובד גם באתרי שיפוצים ומידת הניסיון שלו בצפי בעיות מאוד משמעותי. משום כך משתנים גם התעריפים, לפי רמת המקצועיות שלו.

הסמכה ורישוי נאותים

מודד מוסמך מקבל תואר לאחר לימודים ממושכים ועובר בחינות שמסמיכות אותו לאחר התמחות. הוא חייב להיות רשום וחבר בלשכת המודדים המוסמכים כדי שתהיו בטוחים שאתם שוכרים את האדם המתאים לעבודה, והוא מרענן את הידע שלו כל הזמן באמצעות השתלמויות ייעודיות. הפיקוח של לשכת המודדים על מודדים מוסמכים נמשך גם בזמן העבודה והם חייבים לשמור על אתיקה מקצועית. זהו הבסיס החיוני ביותר לבניית כל מבנה ולכן אסור לוותר על אף תג.

בחירת מודדים

כאמור, ללא רישום לא תדעו אם המודד אכן למד את המקצוע והוסמך לכך כראוי ולכן החיפוש מתחיל שם. יש בישראל מרכז למיפוי שבו מעודכנים כל השמות הרלוונטיים ולכן אפשר לחפש שם. את ההמלצות הנוספות לבחירת מודד אפשר לקבל מאנשים שכבר עבדתם אתם ומכירים אותם, כמו קבלנים או מכרים ששכרו אותם בעצמם. יש גם מודדים שעובדים בקביעות עם גופים כמו חברות בנייה או רשויות ומשרדי מהנדסים ואדריכלים, ואפשר לקבל מהם הפניה.

תיק עבודות והמלצות

המלצות על מודדים מוסמכים ניתן למצוא באתר מודדים ישראל חייבות לבוא עם תיק עבודות שמוכיח שהמודד עובד באותם תנאי שטח ופרויקטים של בנייה בהיקף של הפרויקט שלכם. זאת, כדי שתוכלו להשוות ולקבל מושג על היכולת המקצועית של המודד בתנאי אמת. ההמלצות יכולות להתייחס גם לאופי ולשירותיות ובעיקר ליכולת עמידה בזמנים ואספקת עבודה מדויקת לשביעות רצון הרשויות וגם המהנדסים והקבלנים שעובדים על פי המדידות שלו.

אחריות וביטוח

כמו כל אנשי המקצוע בתחום זה, המודדים חייבים להחזיק בביטוח על השירותים שלהם וגם לתת לכם אחריות על כך. חשיבות המדידות מחייבת שיהיה לו ביטוח מקצועי שגם הוא ניתן רק למודדים מוסמכים ולמי שחברת הביטוח העריכה כאמין ומהימן. זהו המדד שלכם לבחירת מודד מוסמך שיכול לעשות את העבודה והוא מחזיק בניסיון המוכח לכך. סימן חיובי נוסף הוא הגשת הצעת מחיר מפורטת שמתייחסת לכל השירותים ולמה שתקבלו ממנו בהתאם לכך.

עבודות המדידה עצמן

המודד עובד בשטח ולכן הניסיון שלו בתנאים שונים מאוד חשוב. לא תמיד הוא עובד בפרויקטים פרטיים אלא מעניק שירותים לחברות ומשרדים גדולים שיכולים להבטיח לו עבודה רצופה וגם יכולים להעיד על טיב העבודה שלו. זה יכול להיות לפני הבנייה או אחריה, בזמן שיפוצים, כאשר המדידות נעשות בשטח בנוי או לקראת החפירה של היסודות והבנייה עצמה. התוצאות מופעיות אחר כך ברישומים הרשמיים של כל מבנה כזה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
073-3748080

צרו קשר ונחזור תוך פחות מ-24 שעות

המרכז לאדריכלות
המרכז לאדריכלות

המרכז לאדריכלות מתמחה בליווי תהליכים רגולטוריים בענף הבנייה ובכלל זה הוצאת היתר בנייה לווילות ובתים פרטיים, הוצאת היתרי בנייה לתוספות בנייה, הסדרה של חריגות בנייה בדיעבד ולמעשה ניהול כלל ההתקשרות מול הרשויות המקומיות וועדות התכנון והבנייה בכל הקשור להיתרי בנייה.

המרכז לאדריכלות פועל בישראל מזה 10 שנים, במהלכן פיתח המרכז מתודולוגיות עבודה מסודרות מול עשרות רשויות מקומיות בכל רחבי הארץ, ובהן העיריות הגדולות בישראל. למרכז צוות של מומחים המלווים את הלקוח משלב הייעוץ הראשוני, דרך שלב גיבוש הבקשה, הגשת הבקשה וניהול ההתקשרות מול הוועדה המקומית לתכנון ובנייה ברשות המקומית הרלוונטית וכלה בהגשת ערר על החלטות דחייה מצד הוועדה – כל מה שאתם צריכים בכדי להבטיח שבסופו של דבר יהיה בידיכם היתר הבנייה הנדרש לכם.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!