אדריכלים ומעצבי פנים

עדיף לבנות נכון!מאשר לבנות פעמיים!

רוצה להתחיל פרויקט בתחום הבניה אך לא בחרת עדין את בעל המקצוע לתכנון ולליווי שלו? יש לך התלבטות בין אדריכל לבין מעצב פנים? הדבר הראשון שיהיה עליך לעשות הוא להבין את ההבדלים המקצועיים בין השניים. לאחר מכן ניתן יהיה לבחור את בעל המקצוע שמתאים לצרכים שלך ולבסוף כמובן למצוא את זה שהכי מתאים לפרויקט שלך.

ההבדלים בין אדריכלים ומעצבי פנים

תהליך בניה, שיפוץ ועיצוב הבית יכול להתבצע בעזרת אנשי מקצוע שונים. כדי להבין מי יכול לסייע לך בפרויקט המתכונן, כדאי להכיר את ההבדלים בניהם.

אדריכלים

אדריכלים הם בעלי תואר בתחום התכנון וההנדסה. אדריכל אשר למד במשך חמש שנים ועבר בהצלחה את התואר, יהיה רשאי לתכנן מבנים עד לגובה של ארבע קומות בשלב הראשון ולאחר התמחות ובחינות הסמכה נוספות, יוכל לתכנן מבנים ללא הגבלת גובה. הנדסאי אדריכלות יכול לתכנן מבנה עד ארבע קומות. הן ההנדסאי והן המהנדס יכולים לעסוק גם בעיצוב פנים.

חשוב לדעת כי על תוכנית הבניה (הגרמושקה) יהיה חתום האדריכל והוא זה שיצטרך לבצע שינויים, אם תהיה בקשה לעשות זאת. כחלק מעבודתו הוא ילווה את הפרויקט, על פי הנדרש ובהתאם למה שנקבע בין הצדדים. 

מעצבי פנים

מעצב פנים יכול להיות בעל מקצוע שלמד לאורך שנים או קורס קצר בלבד. הוא לא חייב להחזיק בתעודת הנדסאי. המעצב יכול לשפר את הנראות של הבית ולהוביל פרויקטים לכיוונים מרשימים, אך הוא לא רשאי לעסוק בתכנון מבנים.

המעצב לא יכול להגיש תוכניות בניה והוא לא יכול לחתום עליהם. הוא כן יכול לתכנן את שיפוץ המבנה ולהפנות למהנדס שיחתום על התוכניות לאחר שיבחן אותן. כמו כן הוא יכול לעסוק בתחום הלבשת הבית (הום סטיילינג).

לבחור איש מקצוע מתאים לפרויקט שלך

בחירת איש המקצוע משמעותית לפרויקט שלך ולאחר שברורים לך ההבדלים בין שני אנשי המקצוע, יהיה לך קל יותר לבחון פרמטר ההשכלה. במידה ומדובר על פרויקט בניה, יש לפנות לאדריכל. במידה והמטרה היא לשנות את הנראות של הבית, בלי לבצע שינויים במבנה, אפשר לפנות גם למעצב.

אפשרות נוספת היא לבחור באיש מקצוע אשר מחזיק בתעודת אדריכל ובו זמנית גם מעצב. הוא יוכל ללוות את הפרויקט לאורך כל הדרך, מהתכנון הראשוני ועד לבחירת הצבעים והפריטים השונים שיהיו בבית או במבנה. כמובן, אפשר לעבוד עם צוות שכל אחד ייקח אחריות על השלב המיועד והתוצאה תהיה מרשימה וקולעת לבקשות שלך.

לבחור אדריכל ומעצב

ישנם שלל אדריכלים ומעצבי פנים והמטרה שלך היא לבחור את איש המקצוע או הצוות הנכון עבורך. המרכז לאדריכלות מזמין אותך לבחון את אנשי המקצוע שלנו. כאן מחכים לך גם אדריכלים וגם מעצבים. כולם מנוסים וכולם ישמחו לעמוד לרשותך וללוות את הפרויקט באופן אישי לאורך כל הדרך.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
073-3748080

צרו קשר ונחזור תוך פחות מ-24 שעות

המרכז לאדריכלות
המרכז לאדריכלות

המרכז לאדריכלות מתמחה בליווי תהליכים רגולטוריים בענף הבנייה ובכלל זה הוצאת היתר בנייה לווילות ובתים פרטיים, הוצאת היתרי בנייה לתוספות בנייה, הסדרה של חריגות בנייה בדיעבד ולמעשה ניהול כלל ההתקשרות מול הרשויות המקומיות וועדות התכנון והבנייה בכל הקשור להיתרי בנייה.

המרכז לאדריכלות פועל בישראל מזה 10 שנים, במהלכן פיתח המרכז מתודולוגיות עבודה מסודרות מול עשרות רשויות מקומיות בכל רחבי הארץ, ובהן העיריות הגדולות בישראל. למרכז צוות של מומחים המלווים את הלקוח משלב הייעוץ הראשוני, דרך שלב גיבוש הבקשה, הגשת הבקשה וניהול ההתקשרות מול הוועדה המקומית לתכנון ובנייה ברשות המקומית הרלוונטית וכלה בהגשת ערר על החלטות דחייה מצד הוועדה – כל מה שאתם צריכים בכדי להבטיח שבסופו של דבר יהיה בידיכם היתר הבנייה הנדרש לכם.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!