הוצאת רישיון קבלן שיפוצים

עדיף לבנות נכון!מאשר לבנות פעמיים!

 

לרישום קבלן בפנקס הקבלנים ולקבלת רישיון קבלן יתרונות רבים. מעבר לעובדה שמדובר על דבר שנדרש על פי חוק בעבודות מעל סכום מסוים, הרי שהרישום מאפשר לקבלן לגשת למכרזים ציבוריים שונים, לגייס עובדים לא יהודים ולגרום ללקוחות שלו להרגיש ביטחון בשל העובדה שהעבודה מפוקחת על ידי רשם הקבלנים.

הליך רישום קבלן שיפוצים

כל קבלן שיפוצים שמעוניין לקבל רישיון קבלן ולהירשם בפנקס הקבלנים עם חברת התקווה רישיון קבלן חייב להגיש בקשה מנומקת לרשם הקבלנים. רשם הקבלנים מעביר את הבקשה לוועדה מקצועית מטעמו אשר תבחן אותה בצורה יסודית ומעמיקה. הוועדה יכולה לזמן את הקבלן בדיוק בפניה בכדי לבחון את היכולות שלו, את הכישורים שלו ובהתאם לכך להחליט האם לאשר את הבקשה או לא. אם הוועדה מתרשמת שיש למבקש את הניסיון הרלוונטי והמקצועיות הנדרשת, רשם הקבלנים יעניק לו את הרישיון שישדרג לו את העסק באופן משמעותי מאוד. אין ספק שיש ערך וחשיבות להתנהלות נכונה ומדויקת מול הרשם והיא מגדילה את הסיכוי שהבקשה שלו תקבל.

סוגי רישיונות

רשם הקבלנים מעניק עשרות סוגים של רישיונות בהתאם להגשת הבקשה. על הקבלן להכיר את התנאים השונים לכל רישיון ולבחור את מה שהכי מתאים לו. נהוג לחלק את הרישיונות לענף ראשי וענף משני. רישיון בענף הראשי יכול להיות בענף הבנייה או התשתיות, הכבישים והפיתוח. ענף ראשי בתחום הבנייה יכלול לא מעט ענפי משנה כגון: שיפוצים, חשמל, אינסטלציה וכו.

בכדי שקבלן יוכל לקבל רישיון בענף הראשי עליו להיות מהנדס או הנדסאי או מנהל עבודה עם ניסיון רלוונטי. אם הקבלן איננו אחד מהדברים הללו אך בכל זאת הוא מעוניין ברישיון בתחום הבנייה עליו להעסיק שני אנשים בעלי כישורים שכאלה ועל בסיס העסקת שני העובדים הללו הוא יקבל את הרישיון בענף הראשי.

בכדי לקבל את הרישיון בענף המשני על הקבלן להוכיח לפחות 5 שנים של ניסיון מתוך 10 שנים שהוא עוסק בתחום בענף המדובר.

מאיזה סכום יש צורך להוציא רישיון קבלן?

חשוב לדעת שקבלנים שמבצעים שיפוצים בהיקף כספי קטן אינם חייבים לפעול עם רישיון, אך קבלנים שמבצעים עבודות בענף ראשי בהיקף של יותר מ90471 ₪ לעבודה או קבלנים שמבצעים עבודות בענף המשנה בסכום של 47,255 ₪ לפרויקט חייבים להיות רשומים בפנקס הקבלנים. הנתונים הללו בעצם מעידים על כך שכל קבלן שמעוניין להתפתח לא יכול לעשות את זה ללא רישיון. קבלנים שמבצעים עבודות בסכומים המדוברים ללא רישיון עוברים על החוק וצפויים לסנקציות.

בפנקס הקבלנים שמנהל הרשם רשומים כל אותם קבלנים שיש להם רישיון. בפנקס המדובר מפורטים גם על התנאים של הרישיון שיש לקבלן לרבות ההיקף הכספי שהקבלן יכול לבצע וכן התחום שבו הוא יכול לבצע עבודות. הפנקס פתוח לציבור ומוצג ברשת וכל אדם שמחפש קבלן שיפוצים יכול להיכנס בקלות לפנקס ולבדוק האם קבלן כזה או אחר הוא קבלן רשום.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
073-3748080

צרו קשר ונחזור תוך פחות מ-24 שעות

המרכז לאדריכלות
המרכז לאדריכלות

המרכז לאדריכלות מתמחה בליווי תהליכים רגולטוריים בענף הבנייה ובכלל זה הוצאת היתר בנייה לווילות ובתים פרטיים, הוצאת היתרי בנייה לתוספות בנייה, הסדרה של חריגות בנייה בדיעבד ולמעשה ניהול כלל ההתקשרות מול הרשויות המקומיות וועדות התכנון והבנייה בכל הקשור להיתרי בנייה.

המרכז לאדריכלות פועל בישראל מזה 10 שנים, במהלכן פיתח המרכז מתודולוגיות עבודה מסודרות מול עשרות רשויות מקומיות בכל רחבי הארץ, ובהן העיריות הגדולות בישראל. למרכז צוות של מומחים המלווים את הלקוח משלב הייעוץ הראשוני, דרך שלב גיבוש הבקשה, הגשת הבקשה וניהול ההתקשרות מול הוועדה המקומית לתכנון ובנייה ברשות המקומית הרלוונטית וכלה בהגשת ערר על החלטות דחייה מצד הוועדה – כל מה שאתם צריכים בכדי להבטיח שבסופו של דבר יהיה בידיכם היתר הבנייה הנדרש לכם.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!