אדריכל בנייה קלה – מה זה ומהם היתרונות?

עדיף לבנות נכון!מאשר לבנות פעמיים!

 

אדריכל בנייה קלהמתכננים פרויקט בנייה? כדאי שתכירו את נושא הבנייה הקלה! כאן נסביר מהי ועל החשיבות של אדריכל בנייה קלה לליווי פרויקטים מסוג זה.

מקור הבנייה הקלה

הבנייה הקלה, שהתחילה לצבור אצלנו תאוצה רק בשנים האחרונות, קיימת כבר מעל ל-4 עשורים והתחילה במדינות מערב אירופה וארצות הברית. פתרון זה נועד לתת מענה לבעיית הדליקות של העץ, אשר היווה את חומר הגלם העיקרי בבניית בתים וכמו כן, גם לחסוך בעלויות הבנייה הן מבחינת העלויות של חומרי הגלם והן מבחינת העלויות של כוח העבודה.

המאפיינים של הבנייה הקלה

לבנייה הקלה יש שלושה מאפיינים בולטים. האחד, שימוש בחומרי גלם קלי משקל באופן יחסי – עד כ-50 ק"ג למ"ר. המאפיין הבולט השני הוא השימוש בפלדה או אלומיניום ליצירת השלד, כאשר השימוש בחומרים אלו מאפשר גמישות רבה. מאפיין בולט נוסף הוא מהירות העבודה. היות שמדובר על חומרים קלי משקל, הם דורשים מהפועלים פחות מאמץ ולכן ניתן להשלים את הבנייה בתוך זמן מאוד קצר לעומת הבנייה הרגילה.

חשיבותו של האדריכל באופן כללי

באופן כללי, גם ללא קשר לבנייה קלה, לתפקידו של האדריכל יש חשיבות מאוד גבוהה בכל תהליך של שיפוץ ובנייה. זאת, משום שעל האדריכל מוטל התפקיד של תכנון המבנה באופן כזה, שהוא יתאים באופן מדויק לצרכים שלכם וכך תוכלו ליהנות מהתוצאה הסופית של התהליך למשך שנים רבות.

חשיבותו של אדריכל בנייה קלה

למרות שתהליך של בנייה באמצעות השיטה של הבנייה הקלה הוא מהיר וזול יותר אין ספק, שגם במקרה זה המטרה היא לסיים את התהליך, להיכנס אל המבנה ופשוט להיות מרוצים! היות שכך, בדיוק כמו בכל תהליך שיפוץ ובנייה, חשוב להיעזר באדריכל. אבל כאשר מדובר על בנייה קלה, חשוב להיעזר באדריכל מומחה בסוג זה של בנייה, על מנת שתוכלו לקבל את השירות המקצועי ביותר שניתן.

כיצד תבחרו את האדריכל?

בחירה של אדריכל צריכה להיעשות בכובד ראש וזאת, בשל החשיבות הגבוהה של תפקידו המקצועי. היות שכך, חשוב, לפני הכל, לבחון את הוותק והניסיון של האדריכל הרצוי ולמעשה, מומלץ גם לבקש לראות צילומים של עבודות קודמות שלו. כך תוכלו לקבל מושג לגבי סגנון העבודה של אותו האדריכל.

 

בנייה קלה

לסיכומו של עניין

ישנן סיבות רבות לכך, שהבנייה הקלה הולכת וצוברת תאוצה בשנים האחרונות ובעיקר בזכות החיסכון המשמעותי שהיא יוצרת הן בזמן והן בכסף. יחד עם זאת, למרות שמדובר על שיטה, שמאוד מקלה על תהליך הבנייה, חשוב להכיר ולהבין אותה היטב והדבר נכון לגבי כל אנשי המקצוע שעוסקים בתהליך.

היות שכך, כאשר בוחרים אדריכל לתהליך הבנייה באמצעות בנייה קלה, חשוב לבחור אדריכל שמתמחה ומנוסה בכך, על מנת שיוכל לבצע עבודה מקצועית ולהוביל אתכם אל התוצאות הרצויות לכם.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
073-3748080

צרו קשר ונחזור תוך פחות מ-24 שעות

המרכז לאדריכלות
המרכז לאדריכלות

המרכז לאדריכלות מתמחה בליווי תהליכים רגולטוריים בענף הבנייה ובכלל זה הוצאת היתר בנייה לווילות ובתים פרטיים, הוצאת היתרי בנייה לתוספות בנייה, הסדרה של חריגות בנייה בדיעבד ולמעשה ניהול כלל ההתקשרות מול הרשויות המקומיות וועדות התכנון והבנייה בכל הקשור להיתרי בנייה.

המרכז לאדריכלות פועל בישראל מזה 10 שנים, במהלכן פיתח המרכז מתודולוגיות עבודה מסודרות מול עשרות רשויות מקומיות בכל רחבי הארץ, ובהן העיריות הגדולות בישראל. למרכז צוות של מומחים המלווים את הלקוח משלב הייעוץ הראשוני, דרך שלב גיבוש הבקשה, הגשת הבקשה וניהול ההתקשרות מול הוועדה המקומית לתכנון ובנייה ברשות המקומית הרלוונטית וכלה בהגשת ערר על החלטות דחייה מצד הוועדה – כל מה שאתם צריכים בכדי להבטיח שבסופו של דבר יהיה בידיכם היתר הבנייה הנדרש לכם.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!