חריגות בנייה קנסות

עדיף לבנות נכון!מאשר לבנות פעמיים!

 

חריגות בנייה קנסותברחבי הארץ מוגשות מידי שנה תביעות רבות של רשות מקרקעי ישראל כנגד אנשים פרטיים בעקבות חריגות בנייה. חריגות בנייה הן למעשה כל סוג של עבודת בנייה שמבוצעת או ללא אישור או שנעשתה חריגה במהלך הבנייה מהמתווה שאושר לבנייה בוועדה העירונית לתכנון ובניה.

 

לא לכל סוג של בנייה יש לקבל היתר בנייה ולכן על מנת לדעת בדיוק כיצד לפעול מומלץ להיעזר בשירותיו של אדריכל שמבין בנושאים הללו. ההגדרה של אילו עבודות חייבות בהיתר בנייה מופיעות בסעיף 145 לחוק התכנון והבניה. חלק מאותן עבודות הדורשות היתר בנייה הן פיצול של דירה או נכס לשתי דירות מגורים שונות בשביל להשכיר את שתיהן בתור יחידות דיור נפרדות, שינוי ייעוד של מחסן למגורים למשל או מגורים במרתף, בנייה על גג בניין או בנייה נוספת שלא במסגרת היתר הבנייה הקיים כלומר אם יש לנו חצר ואנו רוצים להקים בה יחידת דיור או מחסן או כל מבנה אחר.

 

חריגות בנייה קנסות – כמה נשלם?

המחוקק החמיר מאוד לאחרונה את הקנסות והעונשים בגין הפרה של חוק התכנון והבנייה. בראש ובראשונה כל מי שבונה שלא במסגרת היתר הבנייה אותו קיבל או ללא היתר בנייה כלל חשוף לתביעה פלילית ואפילו עונש של מאסר בפועל, כאשר כאן נלקחת בחשבון החומרה של העבירת בנייה.

 

לאחרונה החליטו המחוקקים להעלות את גובה הקנסות אותם ישלמו מפרי החוק ואתם יכולים למצוא את עצמכם משלמים בגין חריגות בנייה קנסות גדולים מאוד לאחר שינוי התקנות בנושא. כיום תוכלו לקבל קנס של עד 300 אלף ש״ח ללא הליך משפטי בגין חריגות בנייה כאשר הגובה של הקנס תלוי ביחס לגודל של החריגה עצמה בבנייה.

 

המרכז לאדריכלות יכולים למנוע מכם את הקנסות החמורים הללו כמו גם אם האי נעימות של הופעה בבתי משפט שתגרור הוצאות כספיות כבדות עבורכם, אך מעבר לכך למנוע את הסיכוי שבו תמצאו את עצמם עם כתב אישום פלילי, דבר לא נעים לכשעצמו. לכן אנו ממליצים לכם להסדיר כל חריגת בנייה בצורה המהירה ביותר לפני שהדבר יגיע לרשויות ומשם כבר לא תהיה דרך חזרה.

 

 

חריגות בנייה קנסות – מה המחיר של הסדרת החריגות?

ביכולתכם לבצע הסדרה בדיעבד של כל חריגת בנייה שהיא כאשר כל שעליכם לעשות הוא לשכור את שירותיו של אדריכל שיבצע עבורכם את תהליך ההסדרה. כחלק מהליך ההסדרה תאלצו לשלם קנס בגין חריגת הבנייה אותה ביצעתם וכמובן שעליכם יהיה לשלם שכר לאדריכל בעבור נושא ההסדרה. העלות של ההסדרה עלולה לנוע בין טווח מחירים של 8000 ש״ח לבין 50 אלף ש״ח כאשר המחיר הסופי יהיה תלוי בסוג העבודה וכמות שעות העבודה אותם ישקיע האדריכל. המרכז לאדריכלות ישמח לבצע עבורכם את התהליך של הכשרת החריגה.

 

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
073-3748080

צרו קשר ונחזור תוך פחות מ-24 שעות

המרכז לאדריכלות
המרכז לאדריכלות

המרכז לאדריכלות מתמחה בליווי תהליכים רגולטוריים בענף הבנייה ובכלל זה הוצאת היתר בנייה לווילות ובתים פרטיים, הוצאת היתרי בנייה לתוספות בנייה, הסדרה של חריגות בנייה בדיעבד ולמעשה ניהול כלל ההתקשרות מול הרשויות המקומיות וועדות התכנון והבנייה בכל הקשור להיתרי בנייה.

המרכז לאדריכלות פועל בישראל מזה 10 שנים, במהלכן פיתח המרכז מתודולוגיות עבודה מסודרות מול עשרות רשויות מקומיות בכל רחבי הארץ, ובהן העיריות הגדולות בישראל. למרכז צוות של מומחים המלווים את הלקוח משלב הייעוץ הראשוני, דרך שלב גיבוש הבקשה, הגשת הבקשה וניהול ההתקשרות מול הוועדה המקומית לתכנון ובנייה ברשות המקומית הרלוונטית וכלה בהגשת ערר על החלטות דחייה מצד הוועדה – כל מה שאתם צריכים בכדי להבטיח שבסופו של דבר יהיה בידיכם היתר הבנייה הנדרש לכם.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!