עלות אדריכל לתוספת בניה

עדיף לבנות נכון!מאשר לבנות פעמיים!

ההחלטה להוסיף שטח בנוי לבית הנוכחי שלנו דורשת בדיקת היתכנות ותכנון מקצועי. האדריכל שיעמוד לרשותנו צריך להכיר היטב את הפן ההנדסי וגם את היכולות מבחינת אישורי בניה שיידרשו מהוועדה המקומית לתכנון ובניה. מבחינתנו, אחת השאלות שיכולה לעלות אצלנו נוגע למחיר עלות אדריכל לתוספת בניה וכאן נבחן מה יכול להשפיע על העלות וכיצד נמצא את בעל המקצוע הנכון.

הגורמים המשפיעים על עלות אדריכל לתוספת בניה

ישנם מספר גורמים אשר יכולים להשפיע על העלות לשירות של האדריכל. קריאת הגורמים הבאים תיתן לנו הבנה למה אנחנו יכולים לצפות ותעזור לנו גם להבין מדוע יכולים להיות הבדלים בהצעות בין אדריכלים שונים וכן בין פרויקטים שונים.

גודל השטח הבנוי

ככל שהשטח אותו אנחנו רוצים להוסיף לבית הבנוי גדול יותר, כך יהיו בו יותר פרטים ולכן העלות יכולה להיות גבוהה יותר. כמובן, השטח הוא לא הגורם היחיד שמשפיע (שהרי יש בתים שבהם התוספת תהיה חדר אחד גדול ובאחרים מספר חדרים קטנים), אך באופן כללי בדרך כלל שטח גדול ידרוש יותר עבודה והעלות תהיה בהתאם.

מורכבות הבית

המורכבות של הבניה הבאה והמורכבות של הבית הנוכחי יכולים להשפיע על העלויות של האדריכל. אם האדריכל נדרש לסוגיית המבנה הקיים ויש להכניס בו שינויים רבים כדי להצליח להוציא את התוכניות העתידיות לפועל, יכול להיות שהעלות תהיה גבוהה יותר מתוספת בניה בלבד.

מיומנות וידע

לרוב, אדריכלים מנוסים אשר עובדים שנים בתחום תוספות הבניה, יבקשו יותר כסף מאלו שרק התחילו וזהו הפרויקט הראשון או השני שלהם. כמובן, ככל שלאדריכל יש יותר ניסיון הוא יכול להכין תוכניות שיהיו משתלמות יותר מבחינת עלויות הבניה. לכן מומלץ להסתכל על העלויות הכוללות ולא רק על המחיר של שירות התכנון.

גורמים נוספים

ישנן גורמים נוספים אשר יכולים להשפיע על עלות אדריכל לתוספת בניה. למשל, יכולים להיות הבדלים הנובעים מאזור מגורים בארץ או בעיר בה מתבצעת התוספת. לעתים ההבדלים נובעים מעלויות המחיה בכל מקום וכמו שמחירים אחרים גבוהים יותר במרכז כך יכול להיות שגם שירות התכנון יהיה גבוה יותר.

אדריכל היתר בניה

לבחור אדריכל שמתאים לנו

בחינת עלות אדריכל לתוספת בניה היא אחד הגורמים שעלינו להסתכל עליו כשאנחנו באים לבחור את בעל המקצוע. בנוסף, עלינו לזכור כי אנחנו עומדים לתכנן את הבית שלנו ומכאן, את איכות החיים לה אנחנו מצפים. הקשר עם האדריכל חשוב מאין כמוהו. עלינו להתייחס לפגישה הראשונה בכובד ראש, לשאול שאלות, לשמוע על הניסיון של בעל המקצוע ואפילו לראות דוגמאות לתוספות בניה שהוא תכנן.

חשוב שנמצא בעל מקצוע אשר מבין את הצרכים שלנו ושם אותנו ואת הבקשות שלנו במרכז הבמה. אנחנו יכולים למצוא אדריכלים שרוצים לתכנן בתים לקטלוג, אך חשוב יותר למצוא אדריכל שמתכנן בתים שאנשים נהנים לגור בהם. בנוסף, כדאי למצוא את בעל המקצוע אשר מתמחה בתוספות בניה ושיודע להביא את הבקשות שלנו לידי ביטוי תוך יכולת להתמודד עם הוועדה המקומית.

הוועדה המקומית

לפני שנוכל לצאת לפרויקט יש צורך באישור התוכניות. התפקיד של האדריכל הוא להביא את השרטוט, לחתום עליו ולדאוג כי הוועדה תחתום עליו. במידה ולא קיבלנו אישור יהיה עליו לבצע את התיקונים על פי הנדרש וכל זאת בתיאום מולנו ובלי שנצטרך להתפשר על התוצאה נקבל.

חברת הבלוק היתרי בניה מכירה היטב את התהליכים ותשמח ללוות אותנו לאורך כל הדרך. החברה מנוסה בתחום והיא הכתובת שנרצה לפנות אליה כדי להגשים את התוספת בדרך שנכונה לנו ותוך תיאום מלא עם הוועדה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
073-3748080

צרו קשר ונחזור תוך פחות מ-24 שעות

המרכז לאדריכלות
המרכז לאדריכלות

המרכז לאדריכלות מתמחה בליווי תהליכים רגולטוריים בענף הבנייה ובכלל זה הוצאת היתר בנייה לווילות ובתים פרטיים, הוצאת היתרי בנייה לתוספות בנייה, הסדרה של חריגות בנייה בדיעבד ולמעשה ניהול כלל ההתקשרות מול הרשויות המקומיות וועדות התכנון והבנייה בכל הקשור להיתרי בנייה.

המרכז לאדריכלות פועל בישראל מזה 10 שנים, במהלכן פיתח המרכז מתודולוגיות עבודה מסודרות מול עשרות רשויות מקומיות בכל רחבי הארץ, ובהן העיריות הגדולות בישראל. למרכז צוות של מומחים המלווים את הלקוח משלב הייעוץ הראשוני, דרך שלב גיבוש הבקשה, הגשת הבקשה וניהול ההתקשרות מול הוועדה המקומית לתכנון ובנייה ברשות המקומית הרלוונטית וכלה בהגשת ערר על החלטות דחייה מצד הוועדה – כל מה שאתם צריכים בכדי להבטיח שבסופו של דבר יהיה בידיכם היתר הבנייה הנדרש לכם.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!