כל מה שחשוב לדעת על אדריכלות חוץ בתים פרטיים

עדיף לבנות נכון!מאשר לבנות פעמיים!

בונים בית פרטי ורוצים שייראה מושקע גם מבפנים וגם מבחוץ? כאן נסביר על כל מה שבאמת חשוב לדעת על אדריכלות חוץ בתים פרטיים!

קצת על אדריכלות

לפני שנעסוק באדריכלות חוץ חשוב להבין מהי בכלל אדריכלות, מי עוסק בכך ומהו תפקידו. אם כן, האדריכלות עוסקת בתכנון עיצובי של שטח או מבנה, כאשר הדגש הוא לא רק על המראה של המבנה או השטח, אלא גם על התכנון שלו, שאמור לשרת את בעליו ולכן עליו להיות נגיש, נוח ויעיל. זהו תפקידו של האדריכל – עיצוב המבנה או השטח ותכנונו, מציאת אנשי המקצוע הנחוצים להוצאת התכנון אל הפועל ופיקוח על העבודה.

היתר בניה בתנאים

כאשר מדובר על אדריכלות חוץ, ניתן לייחס אותה לכל מה שנמצא בחוץ, החל מפסלים סביבתיים, תכנון של שטחים ציבוריים וכמובן – חזיתות של בתים פרטיים. 

החשיבות של אדריכלות חוץ לבתים פרטיים

כל מי שמשקיע ברכישה של בית פרטי ודאי רוצה ליהנות מהיכולת לבחור את האווירה הרצויה לו בתוך הבית ומחוץ לו וזוהי זכות ששמורה אך ורק לבעלי בתים פרטיים בניגוד לבעלי דירות. זכות זו מאפשרת לבעלי הבית הפרטי לעצב את חזית הבית שלהם בהתאם לטעם האישי שלהם ובהתאם לצרכים האישיים שלהם וליהנות מהאווירה שיצרו, עוד לפני שבכלל נכנסו אל הבית שלהם.
ראו גם: תהליך קבלת היתר לתוספת בניה

התהליך

התהליך של אדריכלות חוץ בתי פרטיים מתחיל בבחירת האדריכל המתאים ביותר לפרויקט שלכם, על כך נרחיב בהמשך, וממשיך בחשיבה משותפת על הקו העיצובי הרצוי ועל הדרכים האפשריות להוצאת התוכנית אל הפועל. בשלב הבא יושב האדריכל ומתכנן את תוכנית העבודה הסופית. 

עכשיו, כשתוכנית העבודה מוכנה ומאושרת על ידכם, זהו השלב שבו התוכנית מתחילה לרקום עור וגידים. בשלב זה האדריכל מוצא עבורכם את אנשי המקצוע המתאימים ביותר לפרויקט שלכם, שיוכלו לעשות את העבודה הנחוצה ליצירת המראה הרצוי לחזית הבית שלכם. כל זה נעשה תוך כדי בדיקה אילו אישורים נחוצים לביצוע העבודה ובמידת הצורך – גם השגתם טרם תחילת העבודה.

 

בחירת אדריכל

כאמור, השלב הראשון בעיצוב החזית של בית פרטי ובכלל הוא השלב, שבו אתם בוחרים את האדריכל המתאים לכם ביותר וכמובטח, עכשיו נסביר כיצד תוכלו לבחור אותו בתבונה.

אם כן, בתור התחלה יש לבדוק שמדובר על אדריכל מוסמך ובעל התמחות ספציפית בתחום של אדריכלות חוץ בתים פרטיים. כמו כן, חשוב גם לוודא שאכן יש לו ניסיון בכך ובמידת האפשר, מומלץ גם לבקש לראות תמונות של עבודות קודמות, שיתנו לכם מושג לגבי סגנון העבודה שלו וגם לברר על עלות האדירכל

לאחר סינון ראשוני זה, חשוב לבחור אדריכל שנותן תחושת ביטחון ושאתם מרגישים שתוכלו לסמוך עליו לאורך כל הדרך. הרי מדובר על תהליך ארוך ובעל השפעה גדולה על שביעות הרצון שלכם מהבית שלכם!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
073-3748080

צרו קשר ונחזור תוך פחות מ-24 שעות

המרכז לאדריכלות
המרכז לאדריכלות

המרכז לאדריכלות מתמחה בליווי תהליכים רגולטוריים בענף הבנייה ובכלל זה הוצאת היתר בנייה לווילות ובתים פרטיים, הוצאת היתרי בנייה לתוספות בנייה, הסדרה של חריגות בנייה בדיעבד ולמעשה ניהול כלל ההתקשרות מול הרשויות המקומיות וועדות התכנון והבנייה בכל הקשור להיתרי בנייה.

המרכז לאדריכלות פועל בישראל מזה 10 שנים, במהלכן פיתח המרכז מתודולוגיות עבודה מסודרות מול עשרות רשויות מקומיות בכל רחבי הארץ, ובהן העיריות הגדולות בישראל. למרכז צוות של מומחים המלווים את הלקוח משלב הייעוץ הראשוני, דרך שלב גיבוש הבקשה, הגשת הבקשה וניהול ההתקשרות מול הוועדה המקומית לתכנון ובנייה ברשות המקומית הרלוונטית וכלה בהגשת ערר על החלטות דחייה מצד הוועדה – כל מה שאתם צריכים בכדי להבטיח שבסופו של דבר יהיה בידיכם היתר הבנייה הנדרש לכם.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!